Kaikki kysymykset
Yleisimmät kysymykset
- Aiheutuuko arvo-osuustilini siirrosta veroseuraamuksia?
- BIC-tunnus muuttui. Mitä tämä tarkoittaa ja täytyykö minun ilmoittaa muutoksesta johonkin?
- En ole S-ryhmän asiakasomistaja. Saanko Visa-kortin?
- En pysty maksamaan luottolaskuani taloudellisen tilanteeni vuoksi. Mitä teen?
- En saa tilattuja uusia e-laskuja tai muokattua nykyisiä e-laskutilauksia. Mitä teen?
- Epäilen, että pankkitunnukseni ovat päätyneet ulkopuolisen tietoon. Mitä teen?
- Haluan lopettaa vapaaehtoisen perinnän ja siirtää lainani suoraan ulosottoon. Miten toimin?
- Haluan, että S-Pankki hoitaa pankin vaihtamisen puolestani. Onko tämä mahdollista?
- Kenelle korvaus maksetaan?
- Keneltä kysymme tietoja?
- Korttini on varastettu tai kadonnut ja sille on tämän jälkeen tullut tuntemattomia tapahtumia. Miten toimin?
- Korttini voimassaoloaika on päättymässä. Pitääkö minun itse tilata uusi kortti?
- Kuinka haen korvausta lainaturvasta?
- Kuinka haen lainaturvaa?
- Kuinka nopeasti Bonukseni näkyy rahastossa?
- Kuinka paljon minulla pitää olla varallisuutta saadakseni asuntolainaa?
- Kuinka paljon minun täytyy säästää jotta voin ottaa kuukausisäästämisen palvelun käyttööni?
- Kuinka paljon Säästäjä maksaa ja säilyykö hinta samana myös jatkossa?
- Kuinka pitkäksi ajaksi sitoudun käyttämään Säästäjää?
- Kuinka usein kysymme tietojasi?
- Kuinka usein voin tehdä lisäsijoituksia rahastoon?
- Kuka S-mobiilin palvelut tarjoaa?
- Kuka voi liittää lainaansa lainaturvan?
- Kuuluvatko sijoitusobligaatiot talletussuojan piiriin?
- Kysyvätkö kaikki pankit näitä kysymyksiä?
- Maksaako S-Etukortti Visa -kortin käyttäminen minulle jotain?
- Maksoin luotolleni liikaa. Miten toimin?
- Mihin S-Pankki sijoittaa talletusvarat?
- Mihin voin olla yhteydessä S-Säästövakuutukseeni liittyvissä kysymyksissä?
- Miksei puhelimeni tunnista asemaa, vaikka olen mobiilitankkausasemalla?
- Miksi asiakasomistajan pitää olla S-Pankin asiakas?
- Miksi en näe vanhoja luottokorttitapahtumiani?
- Miksi en saa maksettua mobiilitankkausta kortillani?
- Miksi en saa nostettua opintolainaani?
- Miksi en vain tekisi tätä itse? Miksi ottaisin Säästäjän käyttöön?
- Miksi en voi vaihtaa rahastosijoitustani toiseen rahastoon?
- Miksi kysymme maita, joihin olet verovelvollinen?
- Miksi kysymme sinulta tietoja sijoitusneuvonnan yhteydessä?
- Miksi kysytte rahojeni alkuperää tai mistä tallettamani rahat ovat peräisin?
- Miksi kysytte syntymämaatani ja kansalaisuuttani?
- Miksi kysytte tietoja maksuliikenteestäni?
- Miksi kysytte, olenko poliittisesti vaikutusvaltainen henkilö ja mitä se tarkoittaa?
- Miksi luotoltani on veloitettu tilinhoitopalkkio?
- Miksi minulta kysytään erilaisia asiakastietoja säästämisen ja sijoittamisen palveluita käyttöönottaessani?
- Miksi minulta kysytään erilaisia tietoja pankin asiakkaaksi liittymisen yhteydessä?
- Miksi minulta kysytään kaikenlaisia tietoja, kun otan Säästäjän käyttöön?
- Miksi minun kannattaa sijoittaa S-Pankki Asuntoon?
- Miksi minun kannattaa sijoittaa S-Pankki Metsään?
- Miksi minun on valittava huoltoaseman polttoaineautomaatilla summa ennen tankkaamista?
- Miksi minun pitää vastata kysymyksiin, vaikka tietoni eivät olisi muuttuneet?
- Miksi olen saanut ilmoituksen hylätystä maksutoimeksiannosta?
- Miksi olen saanut S-Pankilta sähköpostia saapuneesta verkkopankin viestistä?
- Miksi S-Lainan ensimmäinen lyhennyserä oli laskelmassa ilmoitettua summaa suurempi?
- Miksi S-Pankki myi pk-yritys- ja maatilaliiketoimintansa?
- Miksi verkkomaksaminen ei onnistu Visa Secure (aiemmin Verified by Visa) -palvelussa?
- Mikä muuttuu?
- Mikä on BIC- tai SWIFT-tunnus ja mistä löydän sen?
- Mikä on e-lasku?
- Mikä on IBAN-tilinumero ja mistä löydän sen?
- Mikä on kortille asetettava käteisnostoraja?
- Mikä on kortille asetettava maarajaus?
- Mikä on kortille asetettava ostoraja?
- Mikä on kortille asetettava verkkomaksuraja?
- Mikä on liikkeeseenlaskijariski?
- Mikä on maksupyyntö?
- Mikä on päiväsaldo?
- Mikä on SEPA?
- Mikä on sijoitusobligaatio?
- Mikä on S-Joustoluotto?
- Mikä on S-Lainan luottolaskun eräpäivä?
- Mikä on S-Pankin lainaturva?
- Mikä on S-Pankki Asunto?
- Mikä on S-Pankki Metsä?
- Mikä on suoramaksu?
- Mikä on Säästäjä?
- Mikä on verkkopalkka?
- Mikä on vuokravakuustili?
- Mikä tileistäni näkyy pankkiosion etusivulla?
- Millaisella säästösummalla pääsen alkuun?
- Millaiselle sijoittajalle sijoitusobligaatiot sopivat?
- Millaisia kyselytutkimuksia S-Pankki ja S-Pankin tutkimuskumppanit lähettävät?
- Millaisia luottoja S-Pankista voi hakea?
- Millaisia tilejä S-Pankissa on?
- Milloin ja miten minun pitää alkaa maksaa opintolainaa takaisin?
- Milloin ja miten saan päätöksen S-Laina-hakemukseeni?
- Milloin korttiini tulee lähimaksuominaisuus?
- Milloin korttini voidaan joutua sulkemaan ja kuinka silloin toimin?
- Milloin maksamani luottolaskun summa näkyy luottotililläni?
- Milloin näen lunastamani rahaston varat tililläni?
- Milloin ostoksista säästämäni summa siirtyy tavoitteeseeni?
- Milloin pankkien tuotteet ja palvelut yhdistyvät?
- Milloin saan tilaamani kortin?
- Milloin S-Säästövakuutus päättyy?
- Milloin Visa-luoton tilinhoitomaksu veloitetaan?
- Milloin voin sijoittaa S-Pankki Metsään?
- Millä ABC-asemilla voin käyttää mobiilitankkausta?
- Millä internetselaimella voin käyttää verkkopankkia?
- Minkä ikäinen voi käyttää Säästäjää ja voinko avata sen lapselleni?
- Minne Bonus ja maksutapaetu maksetaan?
- Minulla on jo rahastotili, voinko osallistua arvontaan
- Minulla on pankkitunnukset. Voinko avata verkkopankissa uusia tuotteita ja palveluita?
- Minulla on S-Säästövakuutus, kuinka voin tehdä siihen muutoksia?
- Minulla on tili, mutta en pysty maksamaan siltä laskuja verkkopankissa. Mitä teen?
- Missä lähimaksu toimii?
- Missä palveluissa voin käyttää S-mobiililla tunnistamista?
- Missä S-Pankki toimii?
- Mistä kaikista toimipaikoista kassakuitin voi saada sähköisenä?
- Mistä löydän lähimmän asiakaspalvelupisteen tai S-Pankkiirin?
- Mistä löydän verkkopalkkani?
- Mistä näen hakemani lainan kokonaiskustannukset ja takaisinmaksutiedot?
- Mistä näen kauppatapahtumat ja muut sijoittamiseen liittyvät raportit?
- Mistä näen luottokorttitapahtumani?
- Mistä näen MasterCard-luottotilini saldon?
- Mistä näen minulle kertyneen Bonuksen?
- Mistä saan käyttäjätunnuksen?
- Mistä saan salasanan?
- Mistä saan saldotodistuksen?
- Mistä voin tarkistaa luottojeni tapahtumat ja saldon?
- Miten avaan Bonus rahastoon –palvelun?
- Miten avaan jatkuvan rahastosäästämisen -palvelun?
- Miten Bonus rahastoon -palvelu toimii?
- Miten Bonus-osion ”Bonusta tulossa” on laskettu?
- Miten haen lyhennysvapaata asuntolainaani?
- Miten haen opintolainaa?
- Miten ilmoitan Säästäjän säästöistä verottajalle?
- Miten ja milloin voin myydä rahasto-osuuksiani S-Pankki Metsässä?
- Miten ja milloin voin tehdä reklamaation korttiostoista, joita en ole itse tehnyt?
- Miten jatkuva rahastosäästäminen -palvelu toimii?
- Miten kirjaudun verkkopankkiin S-mobiilin tunnistamisen avulla?
- Miten käytän tunnuslukutaulukkoa?
- Miten käytän Visa Credit/Debit -korttiani verkkomaksamiseen?
- Miten käytän Visa Debit -korttiani verkkomaksamiseen?
- Miten lähimaksaminen toimii?
- Miten maksan luottolaskuni?
- Miten maksan S-Lainaa takaisin?
- Miten merkitsen / ostan rahastoja?
- Miten mikrosäästän korttiostoksista?
- Miten myyn eli lunastan tai vaihdan rahastoja?
- Miten myyn rahasto-omistukseni S-Pankki Asunnossa?
- Miten näen omistamieni rahastojen arvon kehityksen?
- Miten saan avattua pankkipalveluita alaikäiselle lapselleni?
- Miten saan avattua tilin S-Pankkiin?
- Miten saan avattua vuokravakuustilin?
- Miten saan hyvityksen lapseni tekemistä luvattomista peliostoista?
- Miten saan lopetettua tilin, jolla on lisäkseni toinen omistaja?
- Miten saan maksutapaetua?
- Miten saan maksutapaetua?
- Miten saan muutettua verkkopankin maksujen vuorokausikohtaista maksurajaa?
- Miten saan pois maksamani lainan osakekirjan tai panttikirjan itselleni?
- Miten saan polttoaineen kulutuksen seurannan käyttöön?
- Miten saan salasana-kyselyn päälle tankkauksen yhteydessä?
- Miten saan S-Pankin tuotteet ja palvelut käyttööni?
- Miten saan S-Pankin verkkopankin käyttööni?
- Miten saan sähköisen kassakuitin ja paperittoman asioinnin käyttööni?
- Miten saan sähköisen kassakuitin ja paperittoman asioinnin käyttööni?(2)
- Miten saan sähköisen kassakuitin ja paperittoman asioinnin käyttööni?(3)
- Miten saan sähköisen kassakuitin ja paperittoman asioinnin käyttööni?(4)
- Miten saan sähköisen kassakuitin ja paperittoman asioinnin käyttööni?(5)
- Miten saan tilattua Visa-laskuni e-laskuna?
- Miten saan verkkopalkan käyttööni?
- Miten SEPA-muutos näkyy käytännössä kuluttajalle?
- Miten seuraan säästöjeni kehitystä?
- Miten sijoitan S-Pankki Asuntoon?
- Miten S-Pankin tileillä olevat varat on turvattu? Ovatko rahani turvassa S-Pankissa?
- Miten S-Pankki Asunto toimii?
- Miten Säästäjä laskee sijoituksiin kohdistuvaa riskiä säästötavoitteen lähestyessä?
- Miten Säästäjä toimii?
- Miten toimin, jos korttini katoaa?
- Miten vaihdan jatkuvan rahastosäästämisen kohderahastoa?
- Miten vaihdan kohderahastoa?
- Miten valitsen itselleni sopivimman kohderahaston kuukausisäästämiseen?
- Miten verkkopalkka toimii?
- Miten voin aloittaa kuukausisäästämisen rahastoon?
- Miten voin antaa muille henkilöille käyttöoikeuden tiliini?
- Miten voin hakea korotusta S-Lainaan?
- Miten voin hakea lainaa tai korotusta nykyiseen lainaani?
- Miten voin hakea lainaa yhdessä toisen henkilön kanssa?
- Miten voin hakea rinnakkaiskorttia?
- Miten voin hakea Visa-luottorajan korotusta?
- Miten voin käyttää S-Joustoluottoa jatkossa ?
- Miten voin käyttää S-mobiilia tunnistautumisvälineenä?
- Miten voin lopettaa käyttämättömän tilini?
- Miten voin lopettaa Säästäjässä aloittamani kuukausisäästämisen tai muokata sitä?
- Miten voin lopettaa vainajan tilin?
- Miten voin lopettaa ylimääräisiä tilejäni?
- Miten voin maksaa kuolinpesän laskuja?
- Miten voin maksaa rästissä olevan lainaeräni?
- Miten voin muokata kortin ostorajoja ja käyttöaluetta?
- Miten voin muuttaa kortin turvarajoja?
- Miten voin muuttaa lainani veloitustiliä?
- Miten voin nostaa opintolainaa?
- Miten voin päättää asiakkuuteni S-Pankissa?
- Miten voin siirtää asiakkuuteni S-Pankkiin toisesta pankista?
- Miten voin siirtää e-laskuni S-Pankkiin?
- Miten voin sijoittaa sijoitusobligaatioihin?
- Miten voin sijoittaa S-Pankki Metsään?
- Miten voin tehdä asuntolainaani muutoksia kesken laina-ajan?
- Miten voin tehdä maksuohjelman opintolainani takaisinmaksua varten?
- Miten voin vaihtaa salasanan?
- Mitkä maksut ovat ulkomaanmaksuja?
- Mitkä ovat asiakasomistajien edut verrattuna muiden pankkien tarjoamiin etuihin?
- Mitä edellytyksiä S-Lainan hakemiselle on?
- Mitä hyötyä minulle on S-Pankin asiakkuudesta?
- Mitä hyötyä verkkopalkasta on?
- Mitä jos en voi noudattaa Säästäjän säästösuunnitelmaa tai minulla ei ole rahaa käytettävissä säästämiseen?
- Mitä jos Säästäjän suositus ei ole minulle mieluinen?
- Mitä jos tilini saldo ei riitä säästösummaan?
- Mitä kuluja rahastoista on?
- Mitä kuluja sijoitusobligaatio-sijoituksesta koituu?
- Mitä kuluja S-Pankki Asuntoon liittyy?
- Mitä kuluja S-Pankki Metsään liittyy?
- Mitä käyttöalue tarkoittaa?
- Mitä lainakatto tarkoittaa?
- Mitä lainaturva korvaa?
- Mitä liiketoiminnan luovutus tarkoittaa?
- Mitä liitteitä minun tarvitsee toimittaa S-Laina-hakemustani varten?
- Mitä lähimaksaminen tarkoittaa?
- Mitä minun tarvitsee tehdä muutoksen vuoksi?
- Mitä muutosta salkulla näkyvä tuotto% kuvaa?
- Mitä on kuukausisäästäminen rahastoon?
- Mitä papereita tarvitsen mukaan hoitaessani kuolinpesän asioita?
- Mitä salkkuja Kaikki salkut -näkymä sisältää?
- Mitä tapahtui maksuilleni ja e-laskuilleni, kun siirryn nyt käyttämään S-Pankin verkkopankkia?
- Mitä tapahtuu yritykseni S-Pankissa oleville tuotteille ja palveluille?
- Mitä tarkoitetaan pääomaturvalla?
- Mitä tarkoittaa Bonuksen siirtäminen rahastoon?
- Mitä tarkoittaa credit?
- Mitä tarkoittaa debit?
- Mitä tarkoittaa erikoissijoitusrahasto?
- Mitä tarkoittaa tähti bonusostorivillä?
- Mitä tarkoittavat kortin turvarajat ja käyttöalue?
- Mitä teen jos haluan poistaa lähimaksu-ominaisuuden kortiltani?
- Mitä teen, jos e-laskuni ei toimi?
- Mitä teen, jos olen saanut kirjeellä tai verkkopankin viestillä tiedustelun asiakastiedoistani?
- Mitä teen, jos puhelimeni katoaa tai varastetaan?
- Mitä teen, jos unohdan salasanani?
- Mitä teen, jos vastustan siirtoa?
- Mitä teen, kun olen kadottanut pankkitunnukset?
- Mitä teen, kun salasanani on vanhentunut?
- Mitä teette verotukseeni liittyvillä tiedoilla?
- Mitä tietoja minulta kysytään rahastomerkinnän yhteydessä?
- Mitä tunnistaminen S-mobiililla tarkoittaa?
- Mitä vaikutuksia siirrosta on asiakkaalle?
- Mitä valuuttakurssia S-Pankki käyttää, jos teen ostoksia tai käteisnostoja muussa valuutassa kuin euroissa?
- Mitä vanhalle bonussäästösopimukselleni tapahtuu, kun otan Säästäjän käyttööni?
- Mitä voin tehdä S-Pankki-osiossa?
- Mitä, jos korttini varastetaan tai kadotan sen?
- Muuttuuko raportointi?
- Muuttuvatko yritykseni tai maatilani tuotteiden ja palveluiden ehdot siirtymisen myötä?
- Myöntääkö S-Pankki asuntolainoja?
- Myöntääkö S-Pankki opintolainoja?
- Nimeni on vaihtunut. Miten saan tilattua kortin uudella nimellä?
- Nimeni on vaihtunut. Päivittyykö uusi nimi automaattisesti tietoihini?
- Näenkö lapseni rahasto-omistukset S-Pankin verkkopankissa?
- Näkevätkö talouteeni kuuluvat minun tekemäni bonusostot S-mobiilissa?
- Olen jo aikaisemmin ladannut S-mobiilin, mutta sovelluksessa ei näy mobiilitankkausvälilehteä. Mitä teen?
- Olen kadottanut korttini tunnusluvun. Miten saan uuden?
- Olen kadottanut tunnuslukutaulukkoni. Mistä saan uuden?
- Olen muuttanut uuteen osoitteeseen. Miten saan päivitettyä osoitteeni?
- Olen osuuskaupan jäsen. Vaikuttaako muutos jäsenyyteeni?
- Olen unohtanut tai kadottanut verkkopankin käyttäjätunnuksen. Miten toimin?
- Omaiseni on kuollut. Miten minun tulee toimia?
- Onko lainaturvan korvaus verovapaata?
- Onko lähimaksaminen turvallista?
- Onko lähimaksun käyttö pakollista pienissä ostoksissa?
- Onko puhelinpalvelun jonotusaika maksullinen?
- Onko S-Pankin verkkopankin käyttö turvallista?
- Onko S-Pankin verkkopankin salasana turvallinen ja miten se muodostetaan?
- Onko Visa-korteissa lähimaksuominaisuus?
- Osa pankkiasioista hoidetaan normaalilla kassalla. Miten pankkisalaisuus säilytetään tässä tilanteessa?
- Ostin rahastoa, mutta en näe sitä Omat rahastot -sivulla?
- Ovatko rahani sidottu määräajaksi kiinni rahastoon?
- Ovatko rahani turvassa Säästäjässä?
- Pitääkö minulla olla palkka- tai eläketili S-Pankissa, jotta voin saada hakemani S-Lainan?
- Pitääkö minun muistaa itse salasanani?
- Pitääkö olla asiakasomistaja ennen kuin pääsee S-Pankin asiakkaaksi?
- Päättyykö asiakkuuteni S-Pankissa automaattisesti osuuskaupan jäsenyyden päättyessä?
- Sain muistutuskirjeen maksamattomasta lyhennyksestä. Voinko maksaa sen seuraavana eräpäivänä?
- Sain ohjeeksi vaihtaa salasanani, kun kirjaudun S-Pankin verkkopankkiin. Millainen salasanan pitää olla?
- Sain S-Pankilta viestin, jossa tiedustellaan pankkitunnuksiani. Mitä minun pitäisi tehdä?
- Sain S-Pankista postia väärällä osoitteella. Miten toimin?
- Sain uudet tunnusluvut, mutta en pääse kirjautumaan S-Pankin verkkopankkiin. Miksi en?
- Siirsin rahaa virheelliselle tai väärälle tilinumerolle. Mitä teen?
- Säilyvätkö olemassa olevat verkkopankin valtuutukset?
- Tarvitaanko molempien vanhempien allekirjoitus alaikäiselle avattavien tuotteiden sopimuksiin?
- Tarvitseeko minun ilmoittaa uutta postiosoitettani S-Pankkiin?
- Tarvitseeko minun maksaa varainsiirtoveroa ensimmäisestä asunnostani?
- Tarvitseeko minun vastata esittämiinne kysymyksiin?
- Tarvitsenko alkupääomaa
- Tarvitsenko jatkuvaan rahastosäästämiseen alkupääomaa?
- Tarvitsenko vielä tunnuslukua maksaessani?
- Tilaamani tuote ei saapunut tai oli vääränlainen. Miten toimin?
- Tilasin verkosta tarjoustuotteen ja nyt tililläni näkyy outoja veloituksia. Miten toimin?
- Tililtäni on mennyt tuntemattomia veloituksia. Mitä teen?
- Tunnuslukuni alkavat olla vähissä. Tarvitseeko minun itse tilata uusi tunnuslukutaulukko?
- Uuden tai uusitun S-Etukortti Visani lähimaksuominaisuus ei toimi. Mitä minun pitää tehdä?
- Veloitetaanko mobiilitankkaus pankkitililtä vai luotolta?
- Voiko lainaturvaan tehdä muutoksia?
- Voiko minulla olla kaksi eri Visa-korttia?
- Voiko minulla olla useampi S-Etukortti Visa -kortti?
- Voiko minulla olla useampia kulutusluottoja S-Pankissa?
- Voiko minulla olla useampia kuukausisäästösopimuksia voimassa yhtä aikaa?
- Voiko S-Pankin korteille asettaa maantieteellisen käyttöalueen?
- Voiko yritykseni tai maatilani tulla S-Pankin asiakkaaksi ja hakea lainaa S-Pankista?
- Voinko avata alaikäiselle lapselleni tilin S-Pankkiin?
- Voinko avata yhteisen tilin avopuolisoni kanssa S-Pankkiin ruokamenoja varten?
- Voinko erota osuuskaupan jäsenyydestä ilman, että asiakkuuteni S-Pankissa päättyy?
- Voinko hakea kulutusluottoa vakuudellisena?
- Voinko hakea lainaa, vaikka minulla on maksuhäiriömerkintä?
- Voinko hakea lainaturvaa koko lainalle?
- Voinko hakea vakuudellista lainaa yhdessä puolisoni kanssa?
- Voinko hävittää tunnuslukutaulukon, kun olen ottanut S-mobiililla tunnistamisen käyttöön?
- Voinko irtisanoa lainaturvan?
- Voinko irtisanoa S-Pankin asiakkuuden ja kerryttää edelleen Bonuksia?
- Voinko irtisanoa S-Säästövakuutuksen?
- Voinko kerryttää S-ryhmän Bonusta lainaturvan vakuutusmaksuista?
- Voinko keskeyttää Bonuksen siirron rahastoon?
- Voinko keskeyttää kuukausisäästämisen?
- Voinko keskeyttää palvelun?
- Voinko kirjata myös Bonuksen lähimaksuominaisuudella?
- Voinko käydä osakekaupaa S-mobiilissa?
- Voinko lopettaa tilini, vaikka siihen on liitetty maksukortti?
- Voinko lopettaa tilini, vaikka toisella henkilöllä on käyttöoikeus siihen?
- Voinko maksaa S-Pankin myöntämillä korteilla ulkomailla?
- Voinko maksaa S-Pankin myöntämillä korteilla ulkomailla?
- Voinko muuttaa jatkuvan säästämisen tilisiirron tietoja myöhemmin?
- Voinko muuttaa luottolaskuni eräpäivää?
- Voinko myydä sijoitusobligaation kesken sijoitusajan?
- Voinko nostaa käteistä ulkomailla?
- Voinko nostaa osan rahoista pois lopettamatta Säästäjän käyttöä?
- Voinko nostaa S-Etukortti Visalla käteistä kaupan kassalla?
- Voinko nostaa S-Etukortti Visalla rahaa pankkiautomaatista?
- Voinko olla S-Pankin asiakas, vaikka en ole osuuskaupan asiakasomistaja?
- Voinko perua S-Laina-hakemukseni?
- Voinko saada tunnuslukutaulukon ulkomaille?
- Voinko siirtää palkkani S-Pankkiin, vaikka minulla on asuntolaina toisessa pankissa?
- Voinko sijoittaa enemmän kuin kertyvän Bonuksen?
- Voinko säästää lapselleni rahastoon?
- Voinko säästää moneen rahastoon S-Rahastotilin kautta?
- Voinko tehdä muutoksia kuukausisäästösopimukseen, esim. muuttaa säästettävää summaa?
- Voinko tehdä muutoksia S-Säästövakuutus-sopimukseeni?
- Voinko tilata toisen henkilön laskun e-laskuna itselleni?
- Voinko vahingossa tehdä lähimaksutapahtumia tai vaikkapa huomaamatta maksaa toisen henkilön ostokset?