Mielipiteesi on meille tärkeää. Asiakasomistajien omana pankkina arvostamme kaikkea palautetta palvellaksemme sinua yhä paremmin. Palautelomakkeella voit antaa meille yleistä palautetta siitä, miten olemme onnistuneet palvelussa ja tuotteissamme. Palautteesi perusteella voimme kehittää S-Pankin palveluita entistä paremmaksi.
Tällä lomakkeella ei ole mahdollista hoitaa pankkiasioita. Jos haluat tehdä toimeksiantoja, pyytää apua tai hoitaa muuten pankkipalveluitasi, voit lähettää viestin S-mobiilissa tai verkkopankissasi. Tarvittaessa voit myös soittaa asiakaspalveluumme.
Lue reklamaatioiden käsittelystä S-Pankissa
Jos olet saanut huijausviestin, voit lähettää saamasi viestin osoitteeseen turvallisuus@s-pankki.fi. Poista tämän jälkeen viesti avaamatta siihen liittyviä liitteitä tai linkkejä. Huomioithan, että lähettämääsi sähköpostiin ei vastata.
ma–pe kello 9–16
Tarvitset soittaessasi aina verkkopankkitunnuksia tai S-mobiilin tunnistamista. Puhelun hinta on 0,0835 €/puhelu + 0,1209 €/min. Myös jonotus on maksullinen.