{{primaryCategory.Title}}

Miksi olen saanut S-Pankilta sähköpostia saapuneesta verkkopankin viestistä?

Lähetämme saapumisilmoituksia tärkeistä verkkopankkiin saapuneista viesteistä sähköpostilla. Tällä hetkellä lähetämme saapumisilmoituksia asiakastietojen päivittämiseen liittyvistä viesteistä. Kerromme sähköpostiviestissä, että sinulla on verkkopankissasi uusi viesti. Sähköpostiviestissä ei ole muita tietoja tai linkkejä. Jos olet saanut ilmoituksen, tarkistathan verkkopankistasi saapuneet viestit ja toimit verkkopankin viestissä annettujen ohjeiden mukaisesti.

Muistathan, että emme koskaan kysy pankkitunnuksiasi, luottokorttitietojasi tai muita arkaluonteisia tietoja sähköpostiviestillä tai puhelimitse.

Lue lisää turvallisesta pankkiasioinnista verkkosivuiltamme >