Päivitä yhteystietosi
Kun yhteystietosi ovat ajan tasalla, saat sähköpostiisi tietoa S-Pankin ja koko S-ryhmän uusista palveluista ja ajankohtaisista asiakasomistajaeduista heti ensimmäisten joukossa.
Asiointi verkossa on turvallista, kunhan pidät tunnuksesi tallessa ja käyttämäsi laitteen tietoturvan ajan tasalla.
Lue, miten voit tilata verkkopankissa Visa-laskusi edullisena e-laskuna.
Askarruttaako mieltäsi jokin tuotteisiimme tai palveluihimme liittyvä asia? Usein kysytyistä kysymyksistä löydät vastauksen yleisimpiin asiakkaidemme esittämiin kysymyksiin.
Verkkopankissa voit viestitellä turvallisesti asiakaspalvelumme kanssa ja hoitaa henkilökohtaisia raha-asioitasi. Kirjautumiseen tarvitset henkilökohtaiset verkkopankkitunnukset tai S-mobiilin tunnistamisen.
S-mobiiliissa voit lähettää viestiä asiakaspalvelullemme ja hoitaa raha-asioitasi. S-mobiilista löydät myös toimipaikkamme. Sovellukseen pääset kirjautumaan verkkopankin salasanalla tai tunnistautumalla S-mobiililla.
Asiakaspalvelupisteissä voit hoitaa päivittäisiä raha-asioitasi: Tarvitset tunnistautumiseen henkilötodistuksen tai S-mobiilin tunnistamisen.
Voit välttää jonotuksen varaamalla ajan asiakaspalvelupisteeseen. Halutessasi voit tulla myös ilman ajanvarausta.
Chat-robotti Aulis vastaa kysymyksiisi S-Pankin sivustolla vuorokauden ympäri joka päivä. Chat-ikkuna löytyy sivun oikeasta reunasta. Löydät chatin myös verkkopankista. Chat-ikkuna tulee näkyviin Kirjoita viesti -osiossa, kun chat-asiakaspalvelu on paikalla. Ethän kerro chatissa henkilötunnustasi, korttinumeroasi tai muita henkilötietojasi.
puh. 010 76 5800
ma–to kello 9–20, pe 9–18
Opastamme mielellämme päivittäisissä pankkiasioissa. Tarvitset soittaessasi aina verkkopankkitunnuksia tai S-mobiilin tunnistamista. Puhelun hinta on 0,0835 €/puhelu + 0,1209 €/min. Myös jonotus on maksullinen.
Voit olla maksuviiveisiin liittyen yhteydessä luotonvalvontaan lähettämällä viestin verkkopankin kautta. S-Pankin verkkopankkitunnukset ovat maksuttomat. Voit hakea niitä asiakaspalvelupisteessä.
Jos et pääse käyttämään verkkopankkia, voi soittaa asiakaspalveluumme ma–pe klo 10–15.
Helsinki, Espoo, Vantaa, Hyvinkää, Kajaani, Turku, Tampere, Oulu, Kuopio ja Jyväskylä
S-Pankkiirit palvelevat sinua ajanvarauksella asuntolaina-asioissa sekä muissa vakuudellisia luottoja koskevissa asioissa. Täytä lainahakemus verkossa ja varaa samalla aika lainaneuvotteluun. Pankkiirin luona asioidessasi voit tunnistautua henkilöllisyystodistuksella tai S-mobiilin tunnistamisella.
Helsinki, Turku, Tampere ja Oulu
FIMin Private Banking -palvelut sopivat asiakkaille, joilla on varainhoidossa vähintään 100 000 euroa. Kun haluat keskustella sijoittamisesta asiantuntijan kanssa, jätä yhteydenottopyyntö.
Lähetämme asiakkaillemme turvallisuussyistä viestejä tietyistä korttitapahtumista. Haluamme näin varmistaa, että olet itse tehnyt kyseisen tapahtuman. Jos saat tällaisen viestin, ole yhteydessä korttiturvallisuusnumeroomme +358 10 435 5993, ma–pe kello 8–17 (pvm/mpm).
puh. 09 6964 6820 (pvm/mpm, 24 h/vrk)
Jos verkkopankkitunnuksesi tai puhelimesi, jossa on käytössä S-mobiililla tunnistaminen, katoavat tai varastetaan, estä viipymättä niiden käyttö soittamalla pankkitunnusten sulkupalveluun. Ulkomailta soitettaessa +358 9 6964 6820.
Sulkemisen jälkeen et voi enää käyttää verkkopankkitunnuksiasi tai S-mobiililla tunnistamista. Hae uusia tunnuksia asiakaspalvelupisteessämme ja ota tunnistaminen uudelleen käyttöön S-mobiilissa.
puh. 020 333 (pvm/mpm, 24 h/vrk)
Jos pankki- tai luottokorttisi on kadonnut tai varastettu, sulje se heti soittamalla pankkien yhteiseen sulkupalveluun. Vastuu kortin mahdollisesta väärinkäytöstä siirtyy ilmoitushetkellä sinulta S-Pankille. Ulkomailta soitettaessa +358 20 333.
Osuuskaupan asiakasomistajuuteen, asiakastietoihin, Bonukseen ja esimerkiksi lahjakortteihin liittyvissä asioissa sinua palvelevat S-ryhmän asiakaspalvelupisteet ja s-kanava.fi
Kun yhteystietosi ovat ajan tasalla, saat sähköpostiisi tietoa S-Pankin ja koko S-ryhmän uusista palveluista ja ajankohtaisista asiakasomistajaeduista heti ensimmäisten joukossa.
Jos asiasi koskee henkilökohtaisia pankkiasioitasi, lähetä meille viesti verkkopankissa tai S-mobiilissa. Pääset kirjautumaan verkkopankkiin alla olevasta painikkeesta.
Halutessasi voit myös soittaa meille numeroon 010 76 5800 (ma–pe klo 9–18, 0,0835 €/puhelu + 0,1209 €/minuutti).
Jos asiasi ei koske henkilökohtaisia pankkiasioitasi vaan haluat antaa yleistä palautetta tuotteistamme, palveluistamme tai toiminnastamme, voit tehdä sen palautelomakkeella.