Asiakaspalvelu

Askarruttaako mieltäsi jokin tuotteisiimme tai palveluihimme liittyvä asia? Usein kysytyistä kysymyksistä löydät vastauksen yleisimpiin asiakkaidemme esittämiin kysymyksiin.

Asiakaspalvelumme tavoitat viestillä verkkopankissa ja S-mobiiissa, puhelimitse, asiakaspalvelupisteistä sekä sosiaalisesta mediasta. 

Yhteystiedot

Mitä olet etsimässä?


Hae usein kysytyistä kysymyksistä

S-Pankin asiakkuus

Tuotteet ja palvelut

Henkilötiedot ja turvallinen pankkiasiointi

Näin tavoitat meidät

Verkkopankissa voit viestitellä turvallisesti asiakaspalvelumme kanssa ja hoitaa henkilökohtaisia raha-asioitasi. Kirjautumiseen tarvitset henkilökohtaiset verkkopankkitunnukset tai S-mobiilin tunnistamisen

KIRJAUDU VERKKOPANKKIIN

S-mobiiliissa voit lähettää viestiä asiakaspalvelullemme ja hoitaa raha-asioitasi. S-mobiilista löydät myös toimipaikkamme. Sovellukseen pääset kirjautumaan verkkopankin salasanalla tai tunnistautumalla S-mobiililla.

Lue lisää S-mobiilin pankkipalveluista

Näin saat verkkopankkitunnukset

Asiakaspalvelupisteissä voit hoitaa päivittäisiä raha-asioitasi: Tarvitset tunnistautumiseen henkilötodistuksen tai S-mobiilin tunnistamisen.

Voit välttää jonotuksen varaamalla ajan asiakaspalvelupisteeseen. Halutessasi voit tulla myös ilman ajanvarausta.

VARAA AIKA

puh. 010 76 5800 ma–to kello 9–20, 
pe kello 9–18

Opastamme mielellämme päivittäisissä pankkiasioissa. Tarvitset soittaessasi aina verkkopankkitunnuksia tai S-mobiilin tunnistamista. Puhelun hinta on 0,0835 €/puhelu + 0,1209 €/min. Myös jonotus on maksullinen.

Voit olla maksuviiveisiin liittyen yhteydessä luotonvalvontaan lähettämällä viestin verkkopankin kautta. S-Pankin verkkopankkitunnukset ovat maksuttomat. Voit hakea niitä asiakaspalvelupisteessä

Jos et pääse käyttämään verkkopankkia, voi soittaa pankin Asiakaspalveluun ma–pe klo 9-16:30.

Helsinki, Espoo, Vantaa, Hyvinkää, Kerava, Turku, Tampere, Oulu, Kuopio ja Jyväskylä

S-Pankkiirit palvelevat sinua ajanvarauksella asuntolaina-asioissa sekä muissa vakuudellisia luottoja koskevissa asioissa. Täytä lainahakemus verkossa ja varaa samalla aika lainaneuvotteluun. Pankkiirin luona asioidessasi voit tunnistautua henkilöllisyystodistuksella tai S-mobiilin tunnistamisella.

Tavoitat asiakaspalvelijamme myös Facebookissa ja Twitterissä ma–to klo 9–20, pe klo 9–18 sekä la klo 9-17. Sosiaalisessa mediassa autamme ja opastamme yleisellä tasolla, joten ethän jaa siellä henkilötietojasi tai muuta pankkisalaisuuden alaista tietoa. 

Facebook

Twitter

Helsinki, Turku, Tampere, Jyväskylä ja Oulu
FIMin Private Banking -palvelut sopivat asiakkaille, joilla on varainhoidossa vähintään 100 000 euroa. Kun haluat keskustella sijoittamisesta asiantuntijan kanssa, jätä yhteydenottopyyntö.

Jätä yhteydenottopyyntö (fim.com)

FIMin yhteystiedot (fim.com)

Muut yhteystiedot

Pankkitunnusten sulkupalvelu 

puh. 09 6964 6820 (pvm/mpm, 24 h/vrk)

Jos verkkopankkitunnuksesi tai puhelimesi, jossa on käytössä S-mobiililla tunnistaminen, katoavat tai varastetaan, estä viipymättä niiden käyttö soittamalla pankkitunnusten sulkupalveluun. Ulkomailta soitettaessa +358 9 6964 6820.

Sulkemisen jälkeen et voi enää käyttää verkkopankkitunnuksiasi tai S-mobiililla tunnistamista. Hae uusia tunnuksia asiakaspalvelupisteessämme ja ota tunnistaminen uudelleen käyttöön S-mobiilissa.

Korttien sulkupalvelu 

puh. 020 333 (pvm/mpm, 24 h/vrk)

Jos pankki- tai luottokorttisi on kadonnut tai varastettu, sulje se heti soittamalla pankkien yhteiseen sulkupalveluun. Vastuu kortin mahdollisesta väärinkäytöstä siirtyy ilmoitushetkellä sinulta S-Pankille. Ulkomailta soitettaessa +358 20 333.

Osuuskaupan asiakasomistajuus 

Osuuskaupan asiakasomistajuuteen, asiakastietoihin, Bonukseen ja esimerkiksi lahjakortteihin liittyvissä asioissa sinua palvelevat S-ryhmän asiakaspalvelupisteet ja s-kanava.fi

Etsi lähin asiakaspalvelupiste

Siirry S-kanavalle

Päivitä yhteystietosi

Kun yhteystietosi ovat ajan tasalla, saat sähköpostiisi tietoa S-Pankin ja koko S-ryhmän uusista palveluista ja ajankohtaisista asiakasomistajaeduista heti ensimmäisten joukossa.

Päivitä yhteystietosi

Anna palautetta

Jos asiasi koskee henkilökohtaisia pankkiasioitasi, lähetä meille viesti verkkopankissa tai S-mobiilissa. Pääset kirjautumaan verkkopankkiin alla olevasta painikkeesta.

KIRJAUDU VERKKOPANKKIIN

Halutessasi voit myös soittaa meille numeroon 010 76 5800 (ma–to kello 9–20, pe klo 9–18, 0,0835 €/puhelu + 0,1209 €/minuutti).

Jos asiasi ei koske henkilökohtaisia pankkiasioitasi vaan haluat antaa yleistä palautetta tuotteistamme, palveluistamme tai toiminnastamme, voit tehdä sen palautelomakkeella.

Asiakaspalautteilla on tärkeä rooli S-Pankin tuotteita ja palveluita kehitettäessä. Asiakaspalautteiden systemaattisella analysoinnilla pyrimme varmistamaan ja ylläpitämään korkealaatuisen palvelutason kaikessa toiminnassamme.

Meille voit antaa palautetta puhelimitse, oheisella palautelomakkeella, verkkoviestillä, kirjeitse tai käymällä toimipaikassa. Kaikkiin asiakaspalautteisiin vastataan mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 2 viikon kuluessa. Mikäli itse asian käsittely vie pidempään, olemme kuitenkin sinuun yhteydessä ja kerromme missä mennään.

Jos haluat täsmentää käsittelemäämme reklamaatiotasi uusilla tiedoilla, olethan meihin yhteydessä lähettämällä viestin verkkopankissasi. Mikäli olet tyytymätön antamaamme vastaukseen asiassasi, on sinulla myös oikeus viedä erimielisyys Vakuutus- ja rahoitusneuvonnan (FINE) tai sen yhteydessä toimivan Pankkilautakunnan tai kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi. Kuluttajariitalautakunta antaa ratkaisusuosituksia kirjallisiin valituksiin.