Tarvitsetko verkkopankkitunnukset?

Avaa verkkopalvelut ja verkkopankkitunnukset helposti ilman ajanvarausta palvelupisteessämme, vaikka kauppareissun yhteydessä

Etsi lähin asiakaspalvelupiste

Kuinka voimme auttaa?

Asiakaspalvelu puh. 010 76 5800

Opastamme mielellämme päivittäisissä pankkiasioissa. Kun tunnistaudut puhelimessa verkkopankkitunnuksilla, voit hoitaa henkilökohtaisia raha-asioitasi kanssamme turvallisesti. Palvelemme arkisin klo 8–20. Puhelun hinta on 0,0835 €/puhelu + 0,1209 €/min.

Korttien sulkupalvelu puh. 020 333 (24 h/vrk)

Jos korttisi on hukassa, sulje se heti. Sulje kadonnut tai varastettu maksukortti soittamalla pankkien yhteiseen sulkupalveluun, joka palvelee vuorokauden ympäri. Jos soitat sulkupalveluun ulkomailta, valitse numero +358 20 333. Ilmoitushetkellä vastuu kortin mahdollisesta väärinkäytöksestä siirtyy sinulta S-Pankille.

Pankkitunnusten sulkupalvelu puh. 09 6964 6820

Mikäli pankkitunnuksesi tai joku niiden osa katoaa tai varastetaan, estä viipymättä pankkitunnusten käyttö soittamalla sulkupalveluun. Ulkomailta soitettaessa +358 9 6964 6820. Pankkitunnusten sulkupalvelu on auki 24 h/vrk. Todentamalla henkilöllisyytesi voit avata S-ryhmän toimipaikassa suljettujen pankkitunnustesi tilalle uudet tunnukset.

Yleinen palaute

Voit antaa yleistä palautetta S-Pankin tuotteista, palveluista ja toiminnasta verkkolomakkeen avulla. Huomaathan, että lomakkeen kautta ei voi hoitaa tunnistautumista edellyttäviä henkilökohtaisia pankkiasioita.

Anna palautetta

Asiakaspalautteiden käsittely S-Pankissa

Asiakkaan antamalla palautteella on tärkeä rooli kehitettäessä S-Pankin tuotteita ja palveluja. Asiakaspalautteiden systemaattisella analysoinnilla pyrimme varmistamaan ja ylläpitämään korkealaatuisen palvelutason kaikessa toiminnassamme.

Meille voit antaa palautetta puhelimitse, oheisella palautelomakkeella, verkkoviestillä, kirjeitse tai käymällä toimipaikassa. Kaikkiin asiakaspalautteisiin vastataan mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 2 viikon kuluessa. Mikäli itse asian käsittely vie pidempään, olemme kuitenkin sinuun yhteydessä ja kerromme missä mennään.

Jos olet tyytymätön pankin antamaan vastaukseen asiassasi, on sinulla myös oikeus viedä sinun ja pankin välinen erimielisyys Vakuutus- ja rahoitusneuvonnan (FINE) tai sen yhteydessä toimivan Pankkilautakunnan tai kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi. Kuluttajariitalautakunta antaa ratkaisusuosituksia kirjallisiin valituksiin.

Uusi S-Pankki

Sijoituspalvelutalo FIMistä tuli osa S-Pankkia syksyllä 2013 ja LähiTapiola Pankin kanssa pistettiin hynttyyt yhteen keväällä 2014. Parhaillaan rakennamme uutta S-Pankkia.

Lue lisää

S-Pankki mukana elämän eri tilanteissa

Me S-Pankissa opastamme raha-asioiden hoitamisessa kaikissa elämän tilanteissa. Olipa kyse sitten pankkipalveluiden avaamisesta lapselle, ulkomaalaisen henkilön asioinnista tai kuolinpesän asioiden hoitamisesta, olemme apunasi.

Alaikäinen S-Pankin asiakkaana
Ulkomaalaisen pankkiasiointi
Kuolinpesän hoitaminen