Miksi minulta kysytään erilaisia tietoja pankin asiakkaaksi liittymisen yhteydessä?
Meillä on pankkina lakiin perustuva velvollisuus tuntea asiakkaamme. Selvitämme tietoja ymmärtääksemme pankkiasiointiisi vaikuttavia asioita sekä pankkipalveluidesi käyttöä. Selvittämällä näitä tietoja tunnistamme, mikä on sinulle tavanomaista toimintaa ja pystymme havaitsemaan, jos palveluidesi käytössä tapahtuu tästä poikkeavaa toimintaa. Tällä tavoin turvaamme sinun pankkiasiointisi turvallisuuden, luotettavuuden ja sujuvuuden sekä toimimme yhdessä viranomaisten kanssa muun muassa taloudellisen rikollisuuden kitkemisessä.
Lisäksi haluamme tuntea sinut, jotta voimme palvella sinua paremmin ja tarjota sinulle parhaiten sopivia ratkaisuja ja pankkipalveluita luotettavasti ja turvallisesti.
Oliko tämä vastaus hyödyllinen?
Kiitos vastauksesta!