Siirry suoraan sisältöön

Olen muuttanut uuteen osoitteeseen. Miten saan päivitettyä osoitteeni?

Sinun ei tarvitse erikseen päivittää osoitettasi. Päivitämme osoitteesi automaattisesti noin kahden viikon kuluttua siitä, kun olet tehnyt muuttoilmoituksen maistraattiin.
Jos osoite ei ole päivittynyt kahden viikon kuluessa muuttoilmoituksesta, voit ilmoittaa meille osoitteenmuutoksesta viestillä S-mobiilissa tai verkkopankissa.

S-mobiilissa voit lähettää uuden osoitteen viestillä valitsemalla oikean yläreunan puhekuplasta aukeavasta valikosta kohdan S-Pankki – henkilökohtaiset pankkiasiat. Valitse seuraavaksi Digitaaliset palvelut ja muu pankkiasiointi. Valitse aiheeksi Osoitteenmuutos ja kirjoita viestiin uusi osoitteesi.

Verkkopankissa voit päivittää osoitteesi valitsemalla Asiakaspalvelu -välilehdeltä Kirjoita viesti. Verkkopankissa auttaa chat-robotti. Kerro chat-robotille, että haluat päivittää osoitteesi. Robotti ohjaa sinut lähettämään viestin. Valitse aiheeksi Digitaaliset palvelut ja muu pankkiasiointi ja tämän jälkeen Osoitteenmuutos. Paina vielä kahdesti Jatka ja täytä uudet osoitetiedot niille varattuihin kenttiin.

Jos sinulla ei ole verkkopankkitunnuksia, voit päivittää osoitteesi myös asiakaspalvelupisteellämme.