Päivitä asiakastietosi

Meidän velvollisuutemme on yhdessä kanssasi huolehtia siitä, että pankkiasiointiin liittyvät tietosi ovat ajan tasalla. Siksi pyydämme sinua nyt päivittämään tietosi vastaamalla muutamiin kysymyksiin.

Kysymme samat kysymykset kaikilta asiakkailtamme – nykyisiltä ja uusilta  iästä, sukupuolesta tai lompakon paksuudesta riippumatta. Kysymällä tietoja takaamme yhdessä viranomaisten kanssa pankkiasiointisi turvallisuuden ja sujuvuuden. Voit lukea tietojen kysymisestä lisää verkkosivuiltamme.

Tiedot kannattaa päivittää heti: arvomme kuukausittain viisi 100 euron arvoista S-ryhmän lahjakorttia verkkopankissa tai S-mobiilissa tietonsa päivittäneiden kesken. Lue arvonnan säännöt.

 

PÄIVITÄ VERKKOPANKISSA

Näin saat tunnukset

Näin päivität tietosi verkkopankissa

  1. Kirjaudu verkkopankkiin yllä olevasta painikkeesta.
  2. Vastaa kirjautumisen jälkeen aukeavaan kyselyyn. Jos kysely ei aukea automaattisesti, klikkaa oikeasta yläkulmasta omaa nimeäsi ja valitse Henkilötiedot-otsikon alta Päivitä tiedot.
  3. Täytä kysely ja paina lopuksi Lähetä-painiketta.

Näin päivität tietosi S-mobiilissa

  1. Kirjaudu S-mobiiliin ja valitse alavalikosta Minä.
  2. Valitse S-Pankin palvelut -otsikon alta Asiakastiedot.
  3. Täytä kysely ja paina lopuksi Lähetä-painiketta.


Jos sinulla ei ole mahdollisuutta ottaa käyttöösi S-Pankin verkkopankkitunnuksia, voit päivittää tietosi myös ajanvarauksella asiakaspalvelupisteellämme.

Valitse aikaa varatessasi aiheeksi Yleinen neuvonta. Otathan käynnillesi mukaan voimassa olevan henkilöllisyystodistuksen.

Varaa aika