Siirry suoraan sisältöön

Korttini on varastettu tai kadonnut ja sille on tämän jälkeen tullut tuntemattomia tapahtumia. Miten toimin?

Sulje korttisi välittömästi soittamalla korttien sulkupalveluun, joka on auki 24 tuntia vuorokaudessa:
  • Suomesta soitettaessa numeroon 020 333 (pvm/mpm)
  • Ulkomailta soitettaessa numeroon +358 20 333 tai +358 800 1 2400 
Tee heti kortin sulkemisen jälkeen rikosilmoitus poliisille. Voimme alkaa selvittää asiaa, kun toimitat meille kopion rikosilmoituksesta sekä mahdollisimman tarkan selvityksen tapahtuneesta. Saat tiedot toimitettua helpoiten verkkopankin viestillä valitsemalla verkkopankissa Asiakaspalvelu -välilehdeltä kohdan Kirjoita viesti.
 
Jos käytössäsi on Visa-tunnuksella merkitty kortti tai S-Etukortti Debit -kortti, lähetämme sinulle uuden kortin automaattisesti. Uudesta kortista veloitetaan palveluhinnastomme mukaisesti. Jos olet valinnut edellisen korttisi tunnusluvun itse, tunnuslukusi säilyy samana. Jos et ole valinnut tunnuslukua itse, tunnuslukusi vaihtuu. Voit tarkistaa tunnusluvun heti S-mobiilista tai verkkopankista. Jos olet valinnut postitse toimitettavan tunnusluvun, toimitamme sen sinulle noin viikon kuluessa.
 

Näin lähetät reklamaation verkkopankissa

  1. Kirjaudu verkkopankkiin.
  2. Mene Asiakaspalvelu -välilehdelle ja klikkaa Lähetä viesti S-Pankin Asiakaspalveluun.
  3. Valitse aiheeksi Visa-kortit ja S-Laina ja tarkenna valitsemalla Korttiostojen reklamaatiot.
  4. Täytä tarvittavat tiedot ja liitä mukaan mahdolliset liitteet. Voit katsoa viestissä tarvittavat tiedot verkkosivuillamme olevasta reklamaatiolomakkeesta.
  5. Lähetä reklamaatio.
Käsittelemme reklamaation mahdollisimman pian ja olemme tämän jälkeen sinuun henkilökohtaisesti yhteydessä.