{{primaryCategory.Title}}

Korttini on varastettu tai kadonnut ja sille on tämän jälkeen tullut tuntemattomia tapahtumia. Miten toimin?

Sulje korttisi välittömästi soittamalla korttien sulkupalveluun, joka on auki 24 tuntia vuorokaudessa:
  • Suomesta soitettaessa numeroon 020 333 (pvm/mpm)
  • Ulkomailta soitettaessa numeroon +358 20 333 tai +358 800 1 2400 
Tee heti kortin sulkemisen jälkeen rikosilmoitus poliisille. Voimme alkaa selvittää asiaa, kun toimitat meille kopion rikosilmoituksesta sekä mahdollisimman tarkan selvityksen tapahtuneesta. Saat tiedot toimitettua helpoiten verkkopankin viestillä valitsemalla verkkopankissa Asiakaspalvelu -välilehdeltä kohdan Kirjoita viesti.

Jos käytössäsi on Visa-tunnuksella merkitty kortti tai S-Etukortti Debit -kortti, lähetämme sinulle uuden kortin automaattisesti. Uudesta kortista veloitetaan palveluhinnastomme mukaisesti. Jos olet valinnut edellisen korttisi tunnusluvun itse, tunnuslukusi säilyy samana. Jos et ole valinnut tunnuslukua itse, tunnuslukusi vaihtuu. Voit tarkistaa tunnusluvun heti verkkopankistasi. S-mobiilissa tunnusluvun tarkistaminen ei ole mahdollista. Jos olet valinnut postitse toimitettavan tunnusluvun, toimitamme sen sinulle noin viikon kuluessa.