Verkkopankissa ja S-mobiilissa on järjestelmäpäivityksestä johtuva huoltokatko 27.9. kello 00.05–6.00. Pahoittelemme häiriötä.
{{primaryCategory.Title}}

Missä S-Pankki toimii?

S-Pankki palvelee sinua asiakaspalvelupisteissä, asiointipisteissä, verkkopankissa, S-mobiilissa, sosiaalisessa mediassa ja S-Pankin puhelinpalvelussa. Lisäksi voit varata ajan S-Pankkiirille, kun tarvitset asuntolainaa tai suunnittelet muuta suurempaa hankintaa, jonka rahoittamiseen tarvitaan vakuus. 

Asiakaspalvelupisteet ovat täyden palvelun toimipisteitä jotka sijaitsevat useimmissa Prismoissa, valikoiduissa Sokoksissa sekä joissakin S-marketeista. Asiakaspalvelupisteissä voit hoitaa jokapäiväisiä arjen raha-asioita kuten tilien ja pankkitunnuksien avaukset, korttien tilaukset ja uusimiset, luottohakemukset, käteisnostot sekä tilillepanot ja tilisiirrot omille S-Pankin tileillesi. Asiointipisteissämme voit avata tilejä sekä hakea pankkitunnuksia ja kortteja lomakkeella. Lomakkeen saat toimipaikan itsepalvelupisteestä kaupan ollessa avoinna. Asiointipisteemme sijaitsevat pääasiassa S-marketeissa, Saleissa sekä Alepoissa.

Ajanvarauksella palvelevat S-Pankkiirit auttavat sinua vakuudellisiin lainoihin liittyvissä asioissa. 

S-Pankin Asiakaspalvelu auttaa, neuvoo ja opastaa puhelimitse, kun sinulla on kysyttävää S-Pankin tarjoamista pankkipalveluista. Hoitaessasi henkilökohtaisia pankkiasioitasi puhelinpalvelussa, sinut tunnistetaan S-Pankin pankkitunnuksia käyttäen.