Siirry suoraan sisältöön

Miten toimin, jos korttini katoaa?

Sulje korttisi välittömästi soittamalla korttien sulkupalveluun, joka on auki 24 tuntia vuorokaudessa:

  • Suomesta soitettaessa numeroon 020 333 (pvm/mpm)
  • Ulkomailta soitettaessa numeroon + 358 20 333
  • Varanumero ulkomailta: + 358 800 1 2400

Ilmoitushetkellä vastuu kortin mahdollisesta väärinkäytöstä siirtyy sinulta S-Pankille.

Jos käytössäsi on Visa-tunnuksella merkitty kortti tai S-Etukortti Debit -kortti, lähetämme sinulle uuden kortin automaattisesti. Uudesta kortista veloitetaan palveluhinnastomme mukaisesti. Päivitä uuden kortin tiedot palveluihin, jotka veloittavat kortiltasi maksun kuukausittain. Osaan palveluista tiedot päivittyvät automaattisesti. Voit myös pyytää asiakaspalvelustamme, että kortin tietoja ei päivitetä palveluihin automaattisesti.

Voit sulkea S-Etukortti Visa -korttisi väliaikaisesti tai tarvittaessa pysyvästi myös S-mobiilissa. Lue tarkemmat ohjeet täältä.

Löydät lisätietoa turvallisesta pankkiasioinnista verkkosivuiltamme.