Mitä teen, jos olen saanut kirjeellä tai verkkopankin viestillä tiedustelun asiakastiedoistani?
Lähetä viestissä pyydetyt tiedot meille mahdollisimman pian. Asiakassuhteen jatkamiseksi meillä tulee olla riittävät tiedot asiakkaistamme. Kysymme tietoja kaikilta asiakkailtamme turvallisen ja luotettavan palvelun takaamiseksi. Velvoite kysymyksiin tulee myös suoraan lainsäädännöstä, joka koskettaa kaikkia pankkeja. Toimita kysymämme tiedot
- vastaamalla saamaasi viestiin verkkopankissa,
- täyttämällä kirjeen mukana oleva lomake ja palauttamalla se mukana saapuneessa palautuskuoressa tai
- asiakaspalvelupisteessä täyttämällä tiedot lomakkeelle.
Muistathan, että S-Pankki ei kuitenkaan koskaan kysy verkkopankkitunnuksiasi, luottokorttitietojasi tai muita arkaluonteisia tietoja sähköpostiviestillä tai puhelimitse. Viestit ja tiedustelut, jotka koskevat tunnuksiasi tai salasanojasi ovat aina huijausviestejä. Lue lisää turvallisesta pankkiasioinnista verkkosivuiltamme.
Oliko tämä vastaus hyödyllinen?
Kiitos vastauksesta!