{{primaryCategory.Title}}

Miten ja milloin voin tehdä reklamaation korttiostoista, joita en ole itse tehnyt?

Jos reklamaatiosi koskee esimerkiksi peruuntunutta matkaa tai verkkokaupasta tilaamaasi tuotetta, olethan ensin yhteydessä palveluntarjoajaan tai tuotteen myyjään. Jos et pääse korvauksesta tai hyvityksestä yhteisymmärrykseen veloittajan kanssa, voit tehdä kirjallisen reklamaation S-Pankkiin. 

Jos asia ei selviä veloittajan kanssa, voit tehdä reklamaation meille lähettämällä viestin verkkopankissa tai postittamalla reklamaatiolomakkeen. Reklamaatiossa sinun tulee kiistää tehneesi tapahtumat sekä mainita tapahtumien päivämäärät, veloittajien nimet ja veloitusten summat. Lisääthän viestin liitteeksi kaikki asiaan liittyvät dokumentit, kuten sähköpostikeskustelun veloittajan kanssa.

Näin lähetät reklamaation verkkopankissa
  1. Kirjaudu verkkopankkiin.
  2. Mene Asiakaspalvelu -välilehdelle ja klikkaa Lähetä viesti S-Pankin Asiakaspalveluun.
  3. Valitse viestin aiheeksi Visa-kortit ja S-Laina.
  4. Tarkenna valintaa valitsemalla Korttiostojen reklamaatiot.
  5. Täytä tarvittavat tiedot ja liitä mukaan mahdolliset liitteet. Voit katsoa viestissä tarvittavat tiedot verkkosivuillamme olevasta reklamaatiolomakkeesta
  6. Lähetä reklamaatio.
Käsittelemme reklamaation mahdollisimman pian ja olemme tämän jälkeen sinuun henkilökohtaisesti yhteydessä.