Suomalaiset arvostavat S-Pankki-brändiä, selviää Taloustutkimuksen ja Kauppalehden Brändien arvostus 2021 -tutkimuksesta. Tutkimuksen mukaan S-Pankki on Suomessa toimivien finanssialan yhtiöiden arvostetuin brändi.
S-Pankki pitää hallussaan arvostetuimman finanssialan brändin paikkaa nyt neljättä vuotta putkeen.
"Suomalaisten arvostuksen ansaitseminen on pitkäjänteisen ja määrätietoisen työn ansiota. S-Pankista on kasvanut viime vuosina täyden palvelun pankki S-ryhmän asiakasomistajille. Yhä useampi on tutustunut meihin paremmin ja luottaa meihin ykköspankkinaan. Lupaan, että teemme kovasti töitä ollaksemme luottamuksen arvoisia myös jatkossa”, S-Pankin toimitusjohtaja Pekka Ylihurula kommentoi tutkimuksen tuloksia.
S-Pankin asiakkaiden luottamus pankkiinsa näkyi myös kesäkuussa julkistetussa tutkimuksessa, jonka mukaan S-Pankki on suomalaisen finanssialan innovatiivisin yhtiö.
Brändien arvostus 2021 -tutkimuksessa selvitettiin 559 brändin arvostus suomalaisten keskuudessa. Tutkimus toteutettiin helmi-toukokuussa 2021 ja sen kohderyhmänä olivat 15–79-vuotiaat suomalaiset valtakunnallisesti Ahvenanmaata lukuun ottamatta.
Lue lisää tutkimuksesta:
Taloustutkimus: Brändien arvostus 2021
Kauppalehti: Vuoden 2021 arvostetuimmat brändit on valittu
Lisätietoja:
Pekka Ylihurula, toimitusjohtaja, S-Pankki, p. 010 768 2100, pekka.ylihurula@s-pankki.fi