Uusia ominaisuuksia S-mobiiliin: verkkopalkka ja kortin tunnusluvun tarkistus

12.2.2021

S-mobiili sovellus uudistuu jatkuvasti ja on saanut jälleen uusia, arkea helpottavia ominaisuuksia. Jatkossa voit katsella S-mobiilissa verkkopalkan kautta sähköistä palkkalaskelmaasi sekä tarkistaa S-mobiilista S-Etukortti Visan unohtuneen tunnusluvun.

S-Pankin pankkipalvelut ja S-ryhmän kaupan palvelut yhdistävää S-mobiilia kehitetään jatkuvasti asiakkaiden palautteita ja toiveita kuunnellen. Uusimman päivityksen yhteydessä S-mobiili sai useita asiakkaidemme toivomia ominaisuuksia.

Sähköinen palkkalaskelma eli verkkopalkka löytyy nyt myös S-mobiilista verkkopankin lisäksi, jos työnantajallasi on käytössä verkkopalkka. Pääset tarkastelemaan palkkalaskelmaa S-mobiilin pankkiosiosta valitsemalla ensin Verkkopalkan, ja sen jälkeen työnantajasi käyttämän verkkopalkan palveluntarjoajan. Verkkopalkka on maksuton palvelu, jonka käyttöön tarvitset vain verkkopankkitunnukset.

Jatkossa voit tarkistaa S-Etukortti Visasi unohtuneen tunnusluvun S-mobiilista tai verkkopankista. Ensimmäinen kerta on maksuton. Sen jälkeen veloitamme tunnusluvun tarkistamisesta palveluhinnaston mukaisen maksun. Halutessasi voit myös tilata tunnusluvun postitse kotiisi.

Maksun vahvistaminen sormenjäljellä nopeutuu Android-puhelimissa huomattavasti, kun yksi välivaihe maksusta jää kokonaan pois. Halutessasi voit valita maksun vahvistamisen S-mobiilin tunnusluvulla sormenjäljen sijaan.

Vuoden 2020 lopussa S-mobiiliin avattiin mahdollisuus hakea S-Pankin S-Lainaa. Lyhyessä ajassa S-mobiili on noussut S-Pankin asiakkaiden keskuudessa suosituimmaksi tavaksi hakea kulutusluottoa.

S-mobiili on maksuton S-Pankin ja S-ryhmän kaupan palvelut yhdistävä mobiilisovellus, josta löytyy myös LähiTapiolan vakuutukset. Lataamalla S-mobiilin saat käyttöösi myös turvallisen S-mobiilin tunnistamisen, jonka avulla voit kirjautua verkkopankkitunnuksia vaativiin palveluihin ja vahvistaa maksuja sormenjäljellä, itse valitsemallasi tunnusluvulla tai Face ID:llä niillä iOS-puhelimilla, joissa on kasvojentunnistustoiminto.

Mitä sinun tulee tehdä saadaksesi päivitetyn S-mobiilin käyttöösi:

Jos olet sallinut puhelimesi sovellusten automaattiset päivitykset, ei sinun tarvitse tehdä mitään. S-mobiili päivittyy puhelimeesi itsestään. Jos et ole sallinut automaattisia päivityksiä, voit päivittää S-mobiilin sovelluskaupassasi. Päivitetty versio on kaikkien saatavilla 19.2.2021 mennessä.

Näin otat S-mobiilin käyttöösi

1. Lataa S-mobiili puhelimeesi omasta sovelluskaupastasi.

Lataa S-mobiili

2. Saat S-mobiilin käyttöösi Applen iPhone-puhelimilla sekä Googlen palveluilla varustetuilla Android-puhelimilla joko S-Pankin verkkopankkitunnuksilla tai toisen pankin verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella, jos olet S-Pankin asiakas.

Katso video: Näin otat tunnistamisen käyttöön S-Pankin tunnuksilla