S-Pankissa sinä valitset – pankkipalvelut 0 euroa

19.8.2021

Harva suomalainen tietää, kuinka paljon pankkipalveluistaan maksaa. Me S-Pankissa pyrimme ratkaisemaan ongelman tekemällä hinnoittelusta mahdollisimman reilua ja helppoa: tarjoamme tärkeimmät pankkipalvelut eli tilin, pankkikortin, verkkopankin ja mobiilipankin maksutta kaikille asiakasomistajille. Voit itse valita sinulle parhaiten sopivan kanavan, hinta on aina sama.

Pankkien palvelumaksujen vertailu kannattaa, sillä pankkia vaihtamalla voi vuodessa säästää jopa satoja euroja.

Vertailun helpottamiseksi S-Pankin verkkosivuilta löytyy hyötylaskuri, jonka avulla voit vertailla pankkiasiakkuuden hintaa S-Pankissa ja muissa pankeissa. Pankkimaksujen lisäksi laskuri ottaa huomioon myös S-ryhmän edut sekä vakuutusasiat.

Tiesitkö myös, että S-Pankilla on Suomen uskollisimmat asiakkaat? Asiakkuusmarkkinointiliiton (ASML) ja Avauksen toteuttamassa Asiakkuusindeksi-tutkimuksessa selvitettiin yritysten asiakaskokemusta ja asiakasuskollisuutta. Tulokset paljastavat, että S-Pankilla on korkein asiakasuskollisuus. Tutkimuksessa tarkasteltiin myös yritysten toimintaa koronakriisin aikana. Kaikista pankeista ja vakuutusyhtiöistä S-Pankki pystyi huomioimaan asiakkaidensa tarpeet parhaiten ja suuri osa vastaajista arvioi käyttävänsä S-Pankin palveluita aiempaa enemmän tulevaisuudessa.

S-Pankin asiakkaaksi ryhtyminen on helppoa. Näin se onnistuu:

1. Jos sinulla on vihreä S-Etukortti, niin olet jo S-Pankin asiakas. S-Etukortin käytöstä kertyvä Bonus maksetaan S-Pankin tilille. Seuraa Bonusta S-mobiilissa. Lue lisää S-mobiilista täällä.
  2. Jos olet unohtanut verkkopankkitunnuksesi tai S-Etukortti Visasi tai S-mobiilin tunnusluvun, löydät lisätietoa tunnusten uusimisesta täältä.
  3. Siirrä palkkasi S-Pankkiin verkkopankin palkansiirtopalvelussamme.

Siirrä palkka

Pankinvaihtajan muistilista

Voit siirtää palkan S-Pankkiin myös lähimmässä asiakaspalvelupisteessämme. Katso lähin toimipaikka täältä.

Lue lisää S-Pankin palveluista ja eduista