S-Pankilta lahjoitus vähävaraisten lapsiperheiden hyvinvointiin

10.12.2021

Lasten ja nuorten hyvinvointi on lähellä monen sydäntä – niin myös tänä jouluna. S-Pankin Varallisuudenhoitoliiketoiminta lahjoittaa joulutervehdyksiin varatut rahat Pelastakaa Lapset ry:lle.

S-Pankin Varallisuudenhoitoliiketoiminta tukee Pelastakaa Lapset ry:n toimintaa vähävaraisten lapsiperheiden hyvinvoinnin kasvattamiseksi jouluna 2021.

”Päätös tukea Pelastakaa Lapset ry:n toimintaa on osa luontevaa jatkumoa. Olemme määrätietoisesti pyrkineet edistämään lasten ja nuorten hyvinvointia erilaisilla toimenpiteillä, ja esimerkiksi Pelastakaa Lapset ry:n toimintaa olemme tukeneet jo useamman vuoden ajan”, Varallisuudenhoitoliiketoimintaa luotsaava S-Pankin varatoimitusjohtaja Hanna Porkka kertoo.

Varallisuudenhoitoliiketoiminta vastaa S-Pankki-konsernin varainhoitopalveluiden tuottamisesta, asiakkuuksista sekä liiketoiminnan kehittämisestä. Liiketoiminta tarjoaa säästämisen ja sijoittamisen palveluita kuluttaja-asiakkaille, yksityispankkipalveluita sekä palveluita institutionaalisille sijoittajille.