FIM-yhtiöiden nimet muuttuvat ja salkunhoito keskitetään S-Pankkiin

3.9.2021

FIM-yhtiöiden nimet muuttuvat ja salkunhoito keskitetään S-Pankin-konsernin sisällä S-Pankki Oyj:hin. S-Pankki siirtyy toimimaan jatkossa myös varainhoidon puolella yhdellä, yhtenäisellä S-Pankki-brändillä. Muutos ei edellytä toimenpiteitä asiakkailta.

S-Pankki tiedotti 2.9.2021 aloittavansa brändinsä uudistamisen. Osana uudistusta S-Pankki siirtyy toimimaan jatkossa myös varainhoidon puolella yhdellä S-Pankki-brändillä.

Uudistuksen myötä FIM-yhtiöt saavat uudet nimet. Uudet nimet astuvat voimaan 1.10.2021. Samassa yhteydessä salkunhoito keskitetään S-Pankki-konsernin sisällä FIM Varainhoito Oy:stä S-Pankki Oyj:hin. Samat salkunhoitajat hoitavat jatkossakin täyden valtakirjan omaisuudenhoidon sekä rahastojen sijoituksia.

Asiakkaiden palvelut ja asiointi jatkuvat ennallaan muutosten jälkeen, ja asiakkaiden sijoituksia hoitavat samat varainhoidon ammattilaiset kuin aiemmin. Muutokset eivät vaikuta asiakkaisiin tai edellytä heiltä toimenpiteitä.

Yhtiöiden nimet muuttuvat seuraavasti:

Yhtiön nykyinen nimi Yhtiön uusi nimi
FIM Varainhoito Oy S-Pankki Rahastoyhtiö Oy
FIM Pääomarahastot Oy S-Pankki Pääomarahastot Oy