Kiitokset 10-vuotiaan S-Pankin asiakkaille!

10.10.2017

S-Pankki täytti 10 vuotta lokakuussa 2017. Vuosikymmenen aikana olemme saaneet asiakkaiksemme yli puolet suomalaisista. Kiitos teille tähänastisesta yhteisestä matkasta!

Matka ei kuitenkaan pysähdy tähän. Nuoruuden innolla ja notkeudella harpomme eteenpäin tehdäksemme asiakkaidemme arjesta jatkossa entistäkin sujuvampaa. Alta löydät kymmenen syytä, miksi kannattaa olla S-Pankin asiakas. Tervetuloa mukaan myös tuleviksi vuosiksi. 

 

  1. Tilit, kortit, pankkitunnukset sekä verkko- ja mobiilipankki ovat S-Etukortin käyttäjälle maksuttomia.
    Miksi? Sehän on ihan hassua jo ajatuksena, että pitäisi maksaa omien rahojen käytöstä. Jokainen ihminen tarvitsee pankkia. Emme halua veloittaa asiakkailta maksuja tästä välttämättömyydestä.

  2. S-Pankin asiakkaat voivat hoitaa pankkiasioita vaikkapa kauppareissun yhteydessä – myös iltaisin ja lauantaisin.
    Miksi? Meidän mielestämme raha-asioiden hoitamisen pitää olla vaivatonta. Siksi S-Pankilla ei ole omia konttoreita, vaan päivittäiset pankkiasiat hoituvat kätevästi S-ryhmän kauppojen yhteydessä olevissa asiakaspalvelupisteissä.

  3. Käteistä on mahdollista nostaa maksutta lähes tuhannen S-ryhmän toimipaikan kassalta ympäri Suomen.
    Miksi? Käteinen pitää pintansa ja sitäkin tarvitaan edelleen. Haluamme palvella tavallisten suomalaisten erilaisia tarpeita. 

  4. S-pankkilaisuus kattaa kätevästi lähes kaikki arjen osa-alueet.
    Miten? S-Pankin asiakkaana hyödyt myös oman alueosuuskauppasi ja vakuutuskumppanimme LähiTapiolan tarjoamista palveluista ja eduista. Merkkinä asiakkuudesta on monipuolinen S-Etukortti, jolla voit kerryttää Bonusta ja maksutapaetua sekä maksaa Suomessa ja ulkomailla.

  5. Säästäminen ja sijoittaminen S-Pankissa on todella helppoa.
    Miten? S-Pankki on kaikenlaisten suomalaisten pankki, ja haluamme tarjota jokaiselle mahdollisuuden säästää. Puhumme säästämisestä selkeästi, ja myymämme palvelut, kuten rahastot, ovat helposti ymmärrettäviä.

  6. S-Pankin lainoilla sinulla säästyy enemmän rahaa elämiseen.
    Miten? Meidän mielestämme laina ei saa olla pallo jalassa. Meiltä voit hakea rahoitusta menoihin ja hankintoihin pienemmästä luotosta asuntolainaan.

  7. Maksuton S-mobiili-sovellus tuo pankin ja kaupan palvelut kännykkääsi.
    Miten? S-mobiilissa käytettävissäsi ovat S-Pankin mobiilipankki, S-ryhmän edut ja sähköiset kuitit, nopea rahansiirto puhelinnumerolla, LähiTapiolan vakuutukset sekä halutessasi helppo tunnistaminen sormenjäljellä tai tunnusluvulla.

  8. S-Pankki on tehnyt mikrosäästämisen arjen pienistä puroista helpoksi.
    Miten? Bonus rahastoon -palvelun avulla voit siirtää ostoksista kertyvän Bonuksen automaattisesti sinulle sopivaan S-Säästörahastoon. Kehitämme asiakkaillemme myös jatkuvasti uusia tapoja mikrosäästää.

  9. S-Pankin asiakkaana sinun ei tarvitse kaivella huoltoasemalla sormet jäässä maksukorttia.
    Miten? S-Pankin ja ABC:n kehittämän mobiilisovelluksen kautta tankkauksen voi kaikilla Suomen ABC-asemilla maksaa autosi suojissa. Tarvitaan vain älypuhelin, jonka S-mobiili-sovellukseen on rekisteröity S-Etukortti Visan tiedot.

  10. S-Pankki on Suomen vastuullisin pankki.
    Miksi? Asiakkaat ovat valinneet täysin suomalaisen S-Pankin vastuullisimmaksi pankiksi, sillä heidän mielestään S-Pankki toimii oikein ja vastuullisesti, yhteiskunnan ja ympäristön huomioiden.