Siirry suoraan sisältöön

Päivitä yrityksen asiakastiedot

Meidän velvollisuutemme on yhdessä asiakkaidemme kanssa huolehtia siitä, että pankkiasiointiin liittyvät tiedot ovat ajan tasalla. Kysymme samat kysymykset kaikilta asiakkailtamme yrityksen koosta riippumatta. Kysymällä tietoja varmistamme, että pankkiasiointi on turvallista ja sujuvaa sekä toimimme yhdessä viranomaisten kanssa muun muassa taloudellisen rikollisuuden kitkemisessä. Kysytyistä tiedoista voit lukea lisää verkkosivuiltamme.

Voit päivittää yrityksen asiakastiedot sähköisessä palvelussamme, jos sinulla on yrityksen nimenkirjoitusoikeus tai yritys on toimittanut pankille valtuutuksen, jossa sinut valtuutetaan päivittämään yrityksen asiakastiedot. Voit päivittää asiakastiedot alla olevien painikkeiden kautta.

Muistutamme tietojen päivittämisestä säännöllisesti kirjeitse yrityksen osoitteeseen tai tarvittaessa kontaktoimalla yrityksen yhteyshenkilön joko sähköpostilla tai puhelimitse. Emme kuitenkaan koskaan kysy pankkitunnuksia, luottokorttitietoja tai muita arkaluonteisia tietoja sähköpostiviestillä tai puhelimitse.

Yrityksen asiakastietojen päivittäminen

  • Yritys on rekisteröity kaupparekisteriin tai yhdistysrekisteriin, tai
  • sinulle on lisätty S-Pankin tietoihin valtuutus päivittää yrityksen asiakastiedot.

 

  • Muissa tilanteissa

Valmistaudu asiakastietojen päivittämiseen näin:

Varmista, että sinulla on saatavilla yrityksen tiedot. Kysymme seuraavia tietoja:

  • Perustiedot
  •  Verovelvollisuustiedot
  • Liiketoimintatiedot
  • Tiedot maksuliikenteestä S-Pankissa
  • Omistusrakenne
  • Hallituksen kokoonpano
  • Tosiasiallisten edunsaajien tiedot
  • S-Pankin kanssa asioita hoitavien edustajien tiedot

Mitä kysymme ja miksi?

Kysymme asiakkailtamme erilaisia tietoja kahdesta syystä: tunteaksemme asiakkaamme mahdollisimman hyvin sekä noudattaaksemme meitä ja kaikkia muita pankkeja velvoittavia lakeja.

Lue lisää