Siirry suoraan sisältöön

Päivitä yrityksen asiakastiedot

Meidän velvollisuutemme on yhdessä asiakkaidemme kanssa huolehtia siitä, että pankkiasiointiin liittyvät tiedot ovat ajan tasalla. Siksi pyydämme päivittämään yrityksen asiakastiedot vastaamalla muutamiin kysymyksiin.

Kysymme samat kysymykset kaikilta asiakkailtamme – nykyisiltä ja uusilta – yrityksen koosta riippumatta. Kysymällä tietoja takaamme yhdessä viranomaisten kanssa pankkiasioinnin turvallisuuden ja sujuvuuden. Kysymiimme tietoihin voi tutustua tarkemmin alla olevien asiakastietolomakkeiden avulla. Tietojen kysymisestä voi myös lukea lisää verkkosivuiltamme.

Asiakastiedot voi päivittää verkossa alla olevan painikkeen kautta. Käytämme tietojen päivittämiseen Signom-allekirjoituspalvelua. Muistutamme tietojen päivittämisestä tarvittaessa yrityksen yhteyshenkilöä joko sähköpostilla tai puhelimitse. Emme kuitenkaan koskaan kysy pankkitunnuksia, luottokorttitietoja tai muita arkaluonteisia tietoja sähköpostiviestillä tai puhelimitse.

Näin päivität yrityksen asiakastiedot

  1. Avaa Signom-allekirjoituspalvelu yllä olevasta painikkeesta.
  2. Vastaa kirjautumisen jälkeen aukeaviin kysymyksiin.
  3. Paina lopuksi Lähetä-painiketta.
  4. Yrityksen nimenkirjoitusoikeutetut ja edustajat tunnistetaan lopuksi verkkopankkitunnuksilla.

Mitä kysymme ja miksi?

Kysymme asiakkailtamme erilaisia tietoja kahdesta syystä: tunteaksemme asiakkaamme mahdollisimman hyvin sekä noudattaaksemme meitä ja kaikkia muita pankkeja velvoittavia lakeja.

Lue lisää