Siirry suoraan sisältöön
S-mobiili, verkkopankki ja S-mobiilin tunnistaminen ovat poissa käytöstä tänä yönä kello 00.05–08.00. Pahoittelemme katkosta palveluiden käytössä. Lue lisää

Päivitä asiakastietosi

Meidän velvollisuutemme on yhdessä kanssasi huolehtia siitä, että pankkiasiointiin liittyvät tietosi ovat ajan tasalla. Siksi pyydämme sinua nyt päivittämään tietosi vastaamalla muutamiin kysymyksiin.​

Kysymme samat kysymykset kaikilta asiakkailtamme – nykyisiltä ja uusilta – iästä, sukupuolesta tai lompakon paksuudesta riippumatta. Kysymällä tietoja takaamme yhdessä viranomaisten kanssa pankkiasiointisi turvallisuuden ja sujuvuuden. Voit lukea tietojen kysymisestä lisää verkkosivuiltamme

Muistutamme sinua tietojen päivittämisestä tarvittaessa tekstiviestillä ja sähköpostilla, jos olet ilmoittanut meille matkapuhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi. Saatuasi viestin sinulla on 15 päivää aikaa päivittää tiedot. Jos et päivitä tietoja, joudumme poistamaan kortiltasi mahdollisuuden nostaa ja tallettaa käteistä.
     
  PÄIVITÄ TOISEN PANKIN TUNNUKSILLA
     

Näin saat tunnukset

Edustatko yritystä? Päivitä yrityksen asiakastiedot

 

Näin päivität tietosi S-mobiilissa

  1. Kirjaudu S-mobiiliin ja valitse alavalikosta Minä.
  2. Valitse S-Pankin palvelut -otsikon alta Asiakastiedot.
  3. Täytä kysely ja paina lopuksi Lähetä-painiketta.

KIRJAUDU S-MOBIILIIN

Näin päivität tietosi verkkopankissa

  1. Kirjaudu verkkopankkiin yllä olevasta painikkeesta.
  2. Vastaa kirjautumisen jälkeen aukeavaan kyselyyn. Jos kysely ei aukea automaattisesti, klikkaa oikeasta yläkulmasta omaa nimeäsi ja valitse Henkilötiedot-otsikon alta Päivitä tiedot.
  3. Täytä kysely ja paina lopuksi Lähetä-painiketta.


Jos sinulla ei ole minkään suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksia, voit päivittää tietosi myös lomakkeella. Lähetä täytetty lomake sekä kopio voimassa olevasta passistasi tai henkilökortistasi osoitteella S-Pankki Oyj / KAMPANJA, PL 78, 00088 S-RYHMÄ.