S-mobiilin pankkipalvelut, verkkopankki ja S-mobiilin tunnistaminen ovat poissa käytöstä lauantain ja sunnuntain välisenä yönä 5.5. kello 0.05–6.00. Pahoittelemme katkosta palveluiden käytössä. Lue lisää

Niko Mikkola nimitetty S-Pankin teknologiasta ja kehittämisestä vastaavaksi johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi

25.4.2024

S-Pankki Oyj, Pörssitiedote, 25.4.2024 klo 15.00

Niko Mikkola (KTM, DI) on nimitetty S-Pankin teknologiasta ja kehittämisestä vastaavaksi johtajaksi (CTO) ja konsernin johtoryhmän jäseneksi. Mikkola aloittaa tehtävässä viimeistään 1.8.2024.

Teknologiasta ja kehittämisestä vastaavan johtajan tehtävä on uusi, ja hänen vetämänsä yksikkö kokoaa yhteen S-Pankin digitaaliset palvelut, IT-toiminnot, tietoturvan, tiedonhallinnan, analytiikan sekä keskeiset pankin taustatoiminnot.

Mikkolalla on 25 vuoden kokemus asiakaslähtöisestä teknologian ja liiketoiminnan kehittämisestä OP-ryhmässä ja Nokiassa. Mikkola on viimeksi toiminut OP-ryhmän vakuutusyhtiöiden teknologioista ja osaamisista vastaavana johtajana sekä Oulun kehitysyksikön johtajana.

”S-Pankin kasvutarina jatkuu. Kasvu vauhdittamiseksi olemme nostaneet keskiöön entistäkin asiakaslähtöisemmän palvelun ja digitaalisen kehittämisen. Asiakkaamme arvostavat helppoa ja turvallista asiointia. Olemme iloisia siitä, että saamme Nikon kaltaisen erittäin kokeneen ja osaavan johtajan tiimiimme ja kehittämään S-Pankin toimintaa”, sanoo toimitusjohtaja Riikka Laine-Tolonen.

”Lähden innolla mukaan S-Pankin uuteen vaiheeseen ja osaksi sen voittavaa joukkueetta. Teknologia on keino tuottaa asiakkaille sujuvampaa arkea ja tämä on vahvana ohjenuorana kaikessa kehitystyössämme”, sanoo Niko Mikkola.

Tietoja julkaisijasta S-Bank Plc

S-Pankki on kotimainen pankki ja osa S-ryhmää. Olemme olemassa siksi, että jokaisella olisi mahdollisuus vähän rahakkaampaan huomiseen. Meillä on yli kolme miljoonaa asiakasta ja tunnemme asiakkaidemme arjen. Tuomme siihen helppoutta ja hyötyä muun muassa helppokäyttöisten digitaalisten palveluidemme avulla. Täyden palvelun pankkina olemme tukena elämän pienissä ja suurissa käännekohdissa. s-pankki.fi