Tutkimus: S-Pankki yksi rahoitus- ja vakuutusalan kiinnostavimmista työnantajista

20.10.2023

Työnhakupalvelu Duunitori on julkistanut vuosittaisen Kiinnostavimmat työnantajat -listan, joka kokoaa yhteen työnhakijoita houkuttelevat yritykset. Yksi alansa kiinnostavimmista yhtiöistä on tämän vuoden listauksessa S-Pankki.

Lista perustuu työnhakijoiden aktiivisuuteen työnhakupalvelussa ja se nostaa esiin ne yritykset, joiden ilmoitukset ovat keränneet eniten lukukertoja Duunitori-palvelussa viimeisen 12 kuukauden aikana. Tässä vertailussa S-Pankki erottui edukseen joukosta, joka kattoi 14 rahoitus- ja vakuutusalan toimijaa.

S-Pankki on kotimainen täyden palvelun pankki ja osa S-ryhmää. Pankki tarjoaa asiakkailleen laajan valikoiman rahoitus- ja vakuutuspalveluita, joihin kuuluvat lainat asuntoon ja pienempiin hankintoihin, säästämisen ja sijoittamisen palvelut sekä yksilöllinen varainhoito. Lisäksi S-Pankki tarjoaa tilin, kortin, verkkopankkitunnukset ja mobiilipalvelut maksutta S-ryhmän asiakasomistajille.

”S-Pankki on kasvanut voimakkaasti viime vuosien aikana ja uskomme, että sitoutunut henkilöstömme on yksi suurimmista voimavaroistamme. Avoimet tehtävämme ovat herättäneet paljon kiinnostusta, minkä tämä tutkimuskin osaltaan vahvistaa. Positiivisesta kiinnostuksesta kertoo myös hakijoilta saatu palaute, jonka mukaan meidän vahvuuksiimme lukeutuu erityisesti ihmisläheisyys, innovatiivisuus sekä vakaus työnantajana. Olemme erittäin otettuja rekrytointiviestintämme saamasta huomiosta ja jatkamme työtämme tarjotaksemme ihmisille innostavia uramahdollisuuksia”, S-Pankin henkilöstöjohtaja Merja Reinilä kommentoi.

Median yhteydenotot:
S-Pankin viestintä, p. 010 767 9300, viestinta@s-pankki.fi

Avoimet työpaikat

Kiinnostaisiko sinua työskennellä vähän erilaisessa pankissa? Oheisesta linkistä näet meillä S-Pankissa tällä hetkellä avoimena olevat työtehtävät. Mikäli et löytänyt avoimien tehtäviemme joukosta sopivaa roolia, voit aina lähettää meille avoimen hakemuksen.