S-Pankki ohjaa joulutervehdysvarat lasten ja nuorten hyväksi

11.12.2023

Lasten ja nuorten hyvinvointi on lähellä monen sydäntä – niin myös tänä jouluna. S-Pankki lahjoittaa joulutervehdyksiin varatut rahat jälleen Pelastakaa Lapset ry:lle.

S-Pankki lahjoittaa myös tänä vuonna joulutervehdyksiin varatut rahat Pelastakaa Lapset ry:n joulukeräykseen.

Keräyksen varoilla tuetaan muun muassa vähävaraisten perheiden ruoka-apua, lasten opintoja ja harrastuksia ja tarjotaan perheille sekä syrjäytymisvaarassa oleville lapsille tukihenkilöitä, tukiperheitä ja keskustelutukea.

“Tunnemme S-Pankissa vahvaa vastuuta yhteiskunnallisista asioista, ja myös lasten hyvinvoinnin tukeminen on meille tärkeää. Olemme ylpeitä voidessamme tukea Pelastakaa Lapset ry:n tärkeää työtä, ja uskomme, että jokaisella teolla on merkitystä lasten ja nuorten tulevaisuuden rakentamisessa”, S-Pankin toimitusjohtaja Riikka Laine-Tolonen sanoo.

Pelastakaa Lapset ry on vuonna 1922 perustettu, poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton kansalaisjärjestö, joka tukee erityisesti vaikeissa oloissa eläviä lapsia ja pyrkii edistämään lapsen oikeuksien toteutumista Suomessa ja maailmalla.