Jarmo Parkkonen nimitetty S-Pankin liiketoiminnan riskijohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi

21.12.2023

S-Pankki Oyj, Pörssitiedote, 21.12.2023 klo 12.00

Jarmo Parkkonen (OTK, KTM) on nimitetty S-Pankin liiketoiminnan riskijohtajaksi ja konsernin johtoryhmän jäseneksi. Parkkonen aloittaa tehtävässä 2.4.2024.

Liiketoiminnan riskijohtajan tehtävä on uusi, ja sen tavoitteena on vahvistaa pankin riskienhallinnan käytännön johtamista ja toteuttamista.

Parkkonen siirtyy tehtävään Nordeasta, jossa hän toimi Compliance-toiminnon ja riskienhallinnan johtotehtävissä. Sitä ennen Parkkonen on toiminut Finanssivalvonnassa Markkina- ja menettelytapavalvonnan vetäjänä.

”S-Pankin kasvutarina jatkuu. Kasvu yhdistettynä muuttuvaan toimintaympäristöön vaatii entistäkin vahvempaa riskienhallintaa. Olemme iloisia siitä, että saamme Jarmon kaltaisen erittäin kokeneen ja osaavan johtajan tiimiimme ja kehittämään S-Pankin toimintaa”, sanoo toimitusjohtaja Riikka Laine-Tolonen.

Muutoksen jälkeen S-Pankin johtoryhmässä on yksitoista jäsentä.

Yhteyshenkilöt:
Riikka Laine-Tolonen, toimitusjohtaja

Tietoja julkaisijasta S-Bank Plc

S-Pankki on kotimainen pankki ja osa S-ryhmää. Olemme olemassa siksi, että jokaisella olisi mahdollisuus vähän rahakkaampaan huomiseen. Meillä on yli kolme miljoonaa asiakasta ja tunnemme asiakkaidemme arjen. Tuomme siihen helppoutta ja hyötyä muun muassa helppokäyttöisten digitaalisten palveluidemme avulla. Täyden palvelun pankkina olemme tukena elämän pienissä ja suurissa käännekohdissa. s-pankki.fi