S-Pankki Oyj:n vuosikertomus 2021 julkaistu

3.3.2022

S-Pankki Oyj, Pörssitiedote, 3.3.2022 klo 9.30

S-Pankki on julkaissut vuoden 2021 vuosikertomuksen. Vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen vuodelta 2021. Raportti vastuullisuudesta ja muusta kuin taloudellisesta tiedosta sisältyy toimintakertomukseen. Lisäksi S-Pankki on julkaissut englanninkielisen riskiraportin ”Capital and Risk Management Report 2021”.

Kaikki julkaisut löytyvät S-Pankin verkkosivuilta osoitteesta s-pankki.fi. Vuosikertomus ja riskiraportti löytyvät tämän pörssitiedotteen PDF-liitteinä.

S-Pankki julkaisee tilinpäätöksensä European Single Electronic Format (ESEF) raportointivaatimusten mukaisesti Extensible Hypertext Markup Language (xHTML)-tiedostona. ESEF-vaatimusten mukaisesti tilinpäätöksen päälaskelmat on merkitty XBRL-merkeillä, jotka tilintarkastusyhteisö KPMG Oy Ab on varmentanut. ESEF-tilinpäätös on saatavilla tämän tiedotteen liitteenä olevassa ZIP-tiedostossa.

Selvitykset hallinto- ja ohjausjärjestelmistä sekä palkitsemisjärjestelmistä on julkaistu S-Pankin verkkosivuilla.

Tietoja julkaisijasta S-Bank Plc

S-Pankki on suomalainen pankki, joka haluaa mahdollistaa vähän rahakkaamman huomisen jokaiselle lompakon paksuudesta riippumatta. Meillä asiantuntemus tarkoittaa sekä talouden että ihmisen ymmärtämistä: osana S-ryhmää tunnemme 3,1 miljoonan asiakkaamme arjen. Uudistamme pankkialaa tarjoamalla ylivoimaista helppoutta ja hyötyä pankin ja kaupan palveluita yhdistämällä. www.s-pankki.fi