Varallisuus- ja perintösuunnittelu Family Officen keskiöön

26.3.2021

S-Pankin Private Banking -palveluista vastaava FIM jatkaa panostuksiaan Family Office -palveluihin. Family Officen johtoon nousee Veera Kosonen, joka on luotsannut menestykkäästi varallisuus- ja perintösuunnitteluun keskittynyttä Wealth Planning -tiimiä.

FIMin Family Office -palvelut jatkavat kehittymistään. Jatkossa toiminnoista vastaa johtaja Veera Kosonen, joka luotsaa myös varallisuus- ja perintösuunnitteluun keskittynyttä Wealth Planning -tiimiä.

”Muutoksella viemme Family Office -palvelumme uudelle tasolle. Mahdollistamme tärkeimmille asiakkaillemme entistä paremmat ja laajemmat mahdollisuudet tehdä kanssamme pitkäaikaisia ja henkilökohtaisia suunnitelmia varallisuutensa kehittämiseksi”, Private Bankingista vastaava johtaja Pasi Poikkeus sanoo.

Family Officen kohderyhmää ovat varakkaat perheet, jotka kaipaavat apua perheen varallisuuden kehittämiseen ja hallinnoimiseen. Palveluiden keskiössä on perheen varallisuuden turvaaminen ja säilyttäminen, varallisuuden kasvattaminen sekä riskienhallinta ja varallisuuden siirtäminen jälkipolville.

Palvelukokonaisuus räätälöidään ja luodaan aina siten, että lähtökohtana on asiakkaan yksilöllinen tilanne ja kokonaisuus. Asiakasta palvelee eri osa-alueiden asiantuntijoista koostuva tiimi, johon kuuluu niin yksityispankkiireja, Wealth Planning -juristeja kuin salkunhoitajia.

Family Officen johtoon nimitetty Veera Kosonen on työskennellyt toistakymmentä vuotta sekä Suomessa että Luxemburgissa auttaen asiakkaita varallisuussuunnitteluun liittyvissä kysymyksissä – olipa sitten kyse asiakkaan omista, hänen perheensä tai yhtiöidensä asioista. Kosonen kertoo olevansa innoissaan päästessään rakentamaan uutta palvelukokonaisuutta.

”Ainutlaatuinen asiakaskokemus, sen määrittäminen kunkin asiakkaan kohdalla ja sen toteutumisen varmistaminen ovat toiminnassani kaiken lähtökohta. Olipa sitten kyse varallisuussuunnitteluun liittyvästä laki- ja veroneuvonnasta tai varainhoidollisten ratkaisujen löytämisestä asiakkaalle, kaikkein parasta on se, että asiakas kokee saaneensa niin hyvää palvelua, jollaista hän ei ole ennen kokenut – jotain, mitä muualta ei saa. Tämä tulee olemaan myös Family Office -palvelumme kivijalka: ainutlaatuinen asiakaskokemus.”