S-Pankin asuntolainoilla kysyntää – uusia työntekijöitä palkataan ympäri Suomen

9.11.2021
Asuntolainojen kysyntä S-Pankissa jatkuu suurena. Varmistaakseen asiakkaiden sujuvan palvelun jatkossakin S-Pankki rekrytoi uusia työntekijöitä useammalle eri paikkakunnalle toteuttamaan suomalaisten asuntohaaveita.

S-Pankki rekrytoi uusia asuntolainojen asiantuntijoita eli S-Pankkiireja toteuttamaan suomalaisten toiveita heidän elämänsä suurimmissa hankinnoissa.

”Asuntokauppa on käynyt vilkkaana ja yhä useampi asiakasomistaja tuntee S-Pankin täyden palvelun pankkina, josta kannattaa hakea myös asuntolainaa. Tämän myötä voimme tarjota työtä monille uusille vakuudellisten luottojen asiantuntijoille ympäri Suomen”, iloitsee S-Pankin myyntijohtaja Markus Lahtinen.

Laina-asiantuntijoita haetaan vakituiseen työsuhteeseen pääkaupunkiseudulle, Turkuun, Tampereelle ja Ouluun. Hakijoilta toivotaan kokemusta vakuudellisista luotoista ja erityisesti myyntitehtävistä.

”Tarjoamme mielenkiintoista ja tulosvastuullista työtä lainamyynnin parissa. Lisäksi tavoitteena on varmistaa, että asiakkailta löytyvät myös kaikki tarvittavat palvelut päivittäisasiointiin sekä säästämiseen ja sijoittamiseen. Meillä pääsee osaksi kehittyvän pankin ketterää toimintaa ja tiimiä, jonka tavoitteena on onnistua yhdessä”, Lahtinen jatkaa.

S-Pankki on jo yhdeksän kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa S-Pankissa myös työntekijöistä huolehtimista. S-Pankki on osa S-ryhmää, joka tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Lisäksi S-Pankki tarjoaa laajat työsuhde-edut, kuten henkilökuntahintaiset pankkipalvelut ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista.

Kiinnostuitko? Lue lisää ja hae

Lue lisää S-Pankista työnantajana