Puhelinpalvelussamme on ollut hiljattain tavallista enemmän ruuhkaa, sillä osa puhelinpalvelun linjoista on jouduttu sulkemaan väliaikaisesti S-Pankin pääkonttorin vieressä sijaitsevan Meira Oy:n tehtaassa sattuneen tulipalon takia. Tilanne vaikuttaa myös verkkopankin viesteihin, joihin vastaamisessa on normaalia enemmän viivettä.
Varmistaaksemme asiakaspalvelijoidemme mahdollisuuden olla asiakkaidemme apuna päivän suosituimpina tunteina palvelemme toistaiseksi puhelimitse arkisin klo 9–16 (aiemmin ma–to 9–20, pe 9–18). Aukioloaikojen muutos myös mahdollistaa verkkopankin viestien nopeamman käsittelyn.
Asiakaspalvelussamme aamun ensimmäinen tunti on yleensä ruuhkaisin, joten suosittelemme soittamista muina aikoina.
Hoida pankkiasiat kätevästi S-mobiilissa, verkkopankissa ja chat-palvelussa
S-mobiilissa ja verkkopankissa voit hoitaa pankkiasioita juuri silloin kun sinulle parhaiten sopii, vuorokauden ympäri. Suosittelemmekin asiointia digitaalisissa kanavissamme. Siten autat meitä myös välttämään koronaviruksen leviämistä.
Tiesithän, että S-mobiilin tunnistamisen palvelulla voit kirjautua kaikkiin pankkitunnuksia vaativiin palveluihin, kuten S-Pankin verkkopankkiin tai esimerkiksi Kelan tai Verohallinnon palveluihin.
Tarkistathan ennen viestin lähettämistä, löytyykö vastaus verkkosivuiltamme Usein kysytyistä kysymyksistä.
Asiakaspalvelupisteidemme aukioloajoissa saattaa olla paikallisia muutoksia. Toimipaikkahausta voit tarkistaa sinua lähinnä olevan toimipaikan tilanteen.
Vastauksia yleisimpiin kysymyksiin
Unohditko verkkopankin käyttäjätunnuksen tai salasanan? Näin saat tunnukset
Onko S-mobiilin tunnuslukusi unohtunut tai lukkiutunut? Näin saat sen vaihdettua
Etkö pääse verkkopankkiin? Katso ohjeet kirjautumiseen
Kaipaatko apua tunnuslukutaulukolla kirjautumisen tekstiviestivahvistuksessa?
Saitko S-Pankilta viestin tietojesi päivittämisestä? Lue lisää
Jos sinulla on yleinen pankkiasiointiin liittyvä kysymys, tutustu Usein kysytyt kysymykset -osioon verkkosivuillamme.