Siirry suoraan sisältöön

Asiakaspalvelussamme on ruuhkaa

25.2.2021

S-Pankin asiakaspalvelu on ruuhkautunut. Pahoittelemme tilannetta ja pyrimme palvelemaan asiakkaitamme kohtuullisessa ajassa.

Meillä on tällä hetkellä ruuhkaa niin puhelinpalvelussamme kuin asiakaspalvelupisteillämme, ja myös verkkopankin viesteihin vastaaminen vie nyt tavallista kauemmin. Pyrimme vastaamaan puheluihin ja viesteihin kohtuullisessa ajassa ja kiitämme kärsivällisyydestä.

Jos asiasi koskee S-Etukortti Debit -korttia, löydät lisätietoja aiheesta verkkosivuiltamme.

S-Pankin verkkopankissa ja S-mobiilissa voit hoitaa raha-asioitasi ympäri vuorokauden. Jos asioit asiakaspalvelupisteellämme, niin muistathan, että hyväksyttävät henkilöllisyystodistukset S-Pankin asiakaspalvelupisteessä ovat passi, henkilökortti sekä S-mobiilin tunnistaminen.

Näin otat käyttöön S-mobiililla tunnistamisen

Jos sinulla on yleinen pankkiasiointiin liittyvä kysymys, tutustu Usein kysytyt kysymykset -osioon verkkosivuillamme.