Lähetämme viestejä ehto- ja hinnastomuutoksista – päivittäiset pankkipalvelut jatkossakin maksuttomia

26.10.2020

Teemme talven aikana muutoksia joidenkin tuotteidemme ja palveluidemme hinnoitteluun sekä ehtoihin. Päivitetyt hinnastot ja ehdot tulevat voimaan 22.2.2021.

Muutokset eivät vaikuta maksuttomiin päivittäisiin pankkipalveluihin. Tarjoamme jatkossakin asiakasomistajille ja heidän perheenjäsenilleen maksutta tilin, S-Etukortti Visan, verkkopankkitunnukset ja S-mobiilin.

Lähetämme loka–joulukuussa henkilökohtaisen viestin verkkopankkiin tai paperipostina kaikille, joita muutokset koskevat. Verkkopankkiin viestin saaville lähetämme lisäksi erillisen ilmoituksen saapuneesta viestistä joko sähköpostilla tai tekstiviestillä. Emme kuitenkaan koskaan tiedustele verkossa tai puhelimitse pankkitietoja kuten tunnuslukua, salasanaa tai korttinumeroa. Olemme koostaneet aiheesta lisätietoja verkkosivuillemme.