S-Pankin varallisuudenhoito uusiin tiloihin Helsingissä

9.2.2019

S-Pankki keskittää varallisuudenhoidon toimintoja Helsinkiin. Maaliskuussa avautuvissa uusissa tiloissa työskentelee toista sataa sijoittamisen ammattilaista. Samassa yhteydessä FIM luopuu Ruotsin sivuliikkeestään.

Varallisuudenhoidon uudet tilat sijaitsevat Epicenter-talon kuudennessa ja seitsemännessä kerroksessa aivan Helsingin ydinkeskustassa osoitteessa Mikonkatu 9. Uusi päämaja avaa ovensa maaliskuussa. Uudessa osoitteessa työskentelee toista sataa sijoittamisen ammattilaista, jotka muodostavat varallisuudenhoitoliiketoiminnan ytimen.

Varallisuudenhoitoliiketoiminta palvelee asiakkaita säästämisen ja sijoittamisen alueella kahdella brändillä. S-Pankki tarjoaa koko kansan varallisuudenhoitoa, yksityispankki ja varainhoitaja FIM taas palvelee varakkaita yksityisasiakkaita sekä instituutioita.

Samassa yhteydessä FIM luopuu Ruotsin sivuliikkeestään, joka on keskittynyt etenkin institutionaalisten asiakkaiden palvelemiseen. Tukholman-toimisto sulkeutuu myöhemmin keväällä.

Jatkossa Ruotsin sivuliikkeen nykyisiä asiakkaita ja kaikkia institutionaalisia asiakkaita palvellaan Helsingistä. Suomessa Private Banking -asiakkaiden palvelut jatkuvat ennallaan, ja FIMin toimistot palvelevat jatkossakin tuttuun tapaan Helsingissä, Tampereella, Oulussa, Turussa ja Jyväskylässä.

Lisätietoja:

Hanna Porkka, johtaja, varallisuudenhoito, S-Pankki, hanna.porkka@s-pankki.fi, p. 010 768 2100
Lea Jääskeläinen, johtaja, instituutiot, FIM, lea.jaaskelainen@fim.com, p. 040 543 4237