S-Pankin ja S-ryhmän palvelut yhdistävä S-mobiili-sovellus on uudistunut ja saanut joukon uusia, arkea helpottavia ominaisuuksia. Omasta puhelimesta löytyvä sovellus kannattaa päivittää ja ottaa käyttöön mahdollisimman pian.
S-mobiilin avulla voi jatkossakin hoitaa S-Pankin pankkiasioita, tarkastella LähiTapiolan vakuutuksia ja seurata Bonuksen kertymistä. Lisäksi saat sinulle kohdennettuja etuja ja kuittisi talteen sähköiseen kuittiarkistoon. S-mobiilin uusia ominaisuuksia ovat Omat ostot ja Säästäjä.
Vanha S-mobiili-sovellus lakkaa toimimasta kesäkuun puolenvälin jälkeen. Siirtymä sovelluksen uuteen versioon saattaa aiheuttaa ruuhkia, jotka ilmenevät tilapäisinä häiriöinä sovelluksen käyttöönoton yhteydessä. Mikäli S-mobiilin käyttöönotossa esiintyy tilapäinen häiriö, kannattaa käyttöönottoa yrittää myöhemmin uudelleen.
Paras tapa välttää ruuhka on päivittää ja ottaa käyttöön S-mobiili-sovellus jo ennen 17.6.2019.
Mitä sinun tarvitsee tehdä?
- Jos olet jo ladannut S-mobiilin uuden version ja ottanut sen käyttöön, ei sinun tarvitse tehdä mitään.
- Jos olet jo ladannut S-mobiilin uuden version, mutta et ole vielä käyttänyt sitä, sinun täytyy ottaa sovellus käyttöön. Ota valmiiksi esille S-Pankin verkkopankkitunnukset, avaa S-mobiili ja seuraa käyttöönoton ohjeita.
- Jos käytät edelleen vanhaa S-mobiilia, mene puhelimesi sovelluskauppaan, hae uusi sovellus nimellä ”S-mobiili” tai ”S-Pankki” ja asenna sovellus. Tämän jälkeen ota valmiiksi esille S-Pankin verkkopankkitunnukset, avaa S-mobiili ja seuraa käyttöönoton ohjeita.
Voit käyttää S-mobiilia puhelimella, jonka käyttöjärjestelmä on vähintään Android-laitteessa 4.4 tai iOS-laitteessa (iPhone tai iPad) 10.0. Voit tarkistaa käyttöjärjestelmän tiedot puhelimesi asetuksista.