Myös muut S-ryhmän ketjut pärjäsivät hienosti brändi-indeksissä. S-Pankin lisäksi toimialojensa vastuullisimmiksi brändeiksi arvioitiin S-market (ruokakauppa), Prisma (vähittäiskauppa) ja Sokos Hotels (hotellit). ABC oli toiseksi paras omassa sarjassaan ja Sokos sijoittui neljänneksi samassa sarjassa kun Prisma.
Vuosittain Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa suoritettavassa tutkimuksessa yli 27 000 kuluttajaa arvioi 709 brändiä muun muassa sen mukaan, kuinka vastuullisina kuluttajat niitä pitävät. Jokaista brändiä on arvioinut vähintään 1000 yli 16-vuotiasta henkilöä.
Arvioitavat brändit valikoituivat kyselyyn niiden markkina-aseman, liikevaihdon, markkinaosuuden sekä yleisen bränditietoisuuden perusteella. Kysely pohjautuu sosiaalisen- ja ympäristövastuun osalta YK:n Global Compact -aloitteen 10 periaatteeseen.