S-Pankki neljän parhaan joukossa kansainvälisessä CMA-kilpailussa

13.4.2015

S-mobiili ja S-Etukortin lähimaksuominaisuus ovat ehdolla voittajaksi vuosittaisessa CMA-kilpailussa. Äänestä S-Pankki voittoon 17.4. mennessä.

Vuosittain järjestettävä Contactless & Mobile Awards (CMA) on edennyt finaalivaiheeseen. S-Pankki on ehdolla voittajaksi kategoriassa asiakasuskollisuus kolmen muun kilpailijan kanssa.

Visa Europen sponsoroima kilpailu on tarkoitettu yrityksille, jotka ovat omalla toiminnallaan edistäneet lähilukutekniikkaan (NFC) ja mobiiliin käyttöön liittyviä palveluita. S-Pankki on edennyt finaaliin lähimaksamiseen soveltuvilla S-Etukortti Visa -korteilla sekä S-mobiililla.

– S-mobiili on S-ryhmän yhteinen oivallus, jossa kaikki asiakasomistajuuden edut on saatavilla helppokäyttöisessä älypuhelinsovelluksessa, sanoo S-Pankin Tuotteet ja palvelut -yksikön johtaja Mika Heikkilä.

Lähimaksuominaisuus S-Etukortti Visassa puolestaan monipuolistaa kortin käyttötapoja, kun yhdellä kortilla voi sekä kerätä Bonusta ja maksutapaetua, että maksaa pienemmät ostokset ilman tunnuslukua. S-Etukortti kestää käyttötavoillaan vertailun muihin kanta-asiakkuuteen liittyviin kortteihin maailmanlaajuisestikin.

S-Pankkia voi äänestää kuka tahansa tämän linkin kautta. Äänestys päättyy 17.4. Voittajat julkaistaan 28.4.