Siirry suoraan sisältöön

Chattaa S-Pankin kanssa

1.10.2015

S-Pankin asiakaspalvelussa testataan vuoden loppuun saakka chat-palvelua, jossa voi kysellä yleisellä tasolla pankkiasioista. Chattiin pääsee S-Pankin verkkosivuilla.

S-Pankki pilotoi kolmen kuukauden ajan chat-palvelua. Chattailemaan pääsee S-Pankki.fi-sivustolla, Asiakaspalvelu-osiossa. Chat-ikkuna on näkyvissä Asiakaspalvelu-osion oikeassa laidassa aina kun chat-asiakaspalvelija on paikalla.

Chatin parasta sijaintia testaillaan myös muissa osissa sivustoa, joten ponnahdusikkuna saattaa ilmestyä missä tahansa osiossa.

Chatissa voi kysellä vaikkapa S-Pankin palveluista tai neuvoa lähimpään toimipaikkaan. Chatissa ei vastata henkilökohtaisiin pankkiasioihin, sillä palvelu ei vaadi tunnistautumista.

Chat-palvelua on toivottu S-Pankin asiakkaiden keskuudessa. Pilotin tarkoituksena on selvittää asiakkaiden kiinnostusta uuteen palvelukanavaan laajemmin sekä auttaa ja opastaa yleisissä pankkikysymyksissä.