S-ryhmän mobiilisovellus ladattu jo lähes 200 000 kertaa

8.4.2014

Marraskuussa lanseerattu S-ryhmän mobiilisovellus löytyy jo lähes 200 000 älylaitteesta. Nyt sovelluksen käyttäjiä hemmotellaan aivan uusilla ominaisuuksilla.

 

S-ryhmän asiakasomistajien odotukseen vastattiin marraskuussa, kun kaupparyhmä toi markkinoille oman älypuhelinsovelluksensa, S-mobiilin. Bonuksen, S-Pankin verkkopankin ja S-ryhmän edut yhdistävä sovellus on saanut erinomaisen vastaanoton ja sovellus onkin ladattu jo lähes 200 000 laitteeseen.

– Kuluttajat ovat arvioineet S-mobiilin neljän tähden arvoiseksi sovellukseksi. Viiden tähden sovelluksia ei juuri ole, joten S-mobiili on täyttänyt käyttäjien toiveet erinomaisesti, kertoo sähköisten kanavien päällikkö Tuomo Pyhälä S-Pankista.

Kaunis katsella, kiva käyttää

Sujuvan käyttökokemuksen takaamiseksi S-mobiilia on kehitetty yhteistyössä sekä asiakkaiden että alan parhaiden ammattilaisten kanssa. Sovelluksen muotokielestä vastasivat S-ryhmän omat asiantuntijat apunaan palvelumuotoilutoimisto Idean. Palvelun toteutuksesta vastasi
HiQ.

S-mobiili sai hiljattain tunnustusta myös markkinointi- ja muotoilualan mittelöissä. Grafian järjestämässä Vuoden Huiput -kilpailussa S-mobiili sijoittui niin sanotulle shortlistalle vuoden parhaiden digitaalisen muotoilun töiden joukkoon. Sovellus sai myös kunniamaininnan GrandOne-kilpailun kategoriassa paras käyttäjäkokemus.

Uusia herkkuja tarjolla

S-mobiili helpottaa arjen asiointia nyt myös käyttäjälle räätälöityjen etukuponkien sekä toimipaikkahaun avulla.

– S-ryhmän verkkosivujen haetuimpia tietoja ovat toimipaikkojen sijainnit sekä aukioloajat. S-mobiilissa voi nyt hakea toimipaikkoja ketjuittain tai vaikkapa sen mukaan mistä saa rakentamiseen ja remontointiin liittyviä tuotteita ja palveluita, digitaalisen markkinoinnin päällikkö Jussi Säilä SOK Mediasta summaa.

S-mobiili toimii Windows Phone-, iPhone- ja Android-laitteilla. Sen voi ladata maksutta Windows Store, App Store ja Google Play -sovelluskaupoista. Lisätietoa sovelluksesta osoitteesta www.s-mobiili.fi.

Lisätietoa:

 

Tuomo Pyhälä, sähköisten kanavien päällikkö, S-Pankki, puh 010 76 81384, tuomo.pyhala(at)s-pankki.fi

Jussi Säilä, digitaalisen markkinoinnin päällikkö, SOK, puh 010 76 81201, jussi.saila(at)sok.fi


S-ryhmä on suomalainen, osuustoiminnallinen kaupan alan yritysryhmä. Se muodostuu Suomen Osuuskauppojen Keskuskunnasta (SOK) ja sen tytäryhtiöistä sekä 20 alueosuuskaupasta. Osuuskauppojen jäsenet eli asiakasomistajat omistavat osuuskaupat, jotka puolestaan omistavat keskusliike SOK:n.

S-ryhmään kuuluva S-Pankki on suomalainen kauppapankki, jolla on yli 2,6 miljoonaa asiakasta. Se tarjoaa asiakkailleen palvelut päivittäisten raha-asioiden hoitamiseen, säästämiseen ja hankintojen rahoittamiseen. S-Pankin välittämät rahastot ja varainhoidon palvelut tuottaa sen tytäryhtiö FIM. S-Pankki palvelee asiakkaitaan yli 700:ssa S-ryhmän toimipaikassa kautta maan sekä verkkopankissa, puhelinpalvelussa ja sosiaalisessa mediassa. S-Pankin palvelut on ensisijaisesti suunnattu S-Etukortin käyttäjille. S-Pankille on myönnetty kotimaisuutta kuvaava Avainlippu-tunnus.