S-Etukortti Visa jälleen luottokorttien hintavertailun edullisin

15.4.2014

S-Pankin vihreä Visa pitää edelleen paikkansa markkinoiden edullisimpana luottokorttina. Tämä käy ilmi huhtikuussa 2014 julkaistusta Taloussanomien Suomen Rahatiedolla puolivuosittain teettämästä pankkiasioinnin kustannusten vertailusta.

S-Etukortti Visa -luottokortin keskeisenä valttina on edullisen luottokoron lisäksi maksuttomuus: S-Etukortti Visa on osuuskaupan asiakasomistajille kuukausi- ja vuosimaksuton.

S-Pankissa luottokortin kustannukset ovat samat kaikille asiakasomistajille. Osalla luottokortteja myöntävistä pankeista on käytössään erilaisia avainasiakasohjelmia, joihin kuuluvat asiakkaat saavat luottokorttinsa edullisempaan hintaan. S-Pankissa kaikki asiakkaat ovat samanarvoisia ja S-Etukortti Visa on yhtä edullinen kaikille osuuskauppojen asiakasomistajille.

Edullisen luoton lisäksi S-Etukortti Visa on muutenkin ylivoimainen - samalla kortilla hoituu maksaminen, joko tililtä tai luotolta, ja Bonuksen kerryttäminen. Lisäksi S-ryhmässä S-Etukortilla maksetuista ostoksista maksetaan asiakkaalle puoli prosenttia maksutapaetua.

Tutustu S-Etukortti Visa Credit/Debit -korttiin