LähiTapiolan logolla varustetut S-Etukortit: Kysymyksiä ja vastauksia

5.9.2014

S-ryhmä ja LähiTapiola-ryhmä ovat sopineet laaja-alaisesta yhteistyöstä, joka
vaikuttaa muun muassa maksuominaisuudella varustettujen S-Etukorttien ulkoasuun.

 

LähiTapiolan logo tulee niiden asiakkaiden S-Etukortteihin, jotka ovat rekisteröineet asiakasomistajuutensa LähiTapiolaan. Asiakasomistajuutensa LähiTapiolaan rekisteröineet asiakkaat saavat Bonusta useimmista LähiTapiolan vakuutuksista.

 

Lue lisää täältä

 

Vaikka kortin ulkoasu muuttuu, sen perusominaisuudet pysyvät kuitenkin ennallaan. Kortin tunnusluku säilyy samana, mutta kortin voimassaoloaika ja kortin takana oleva CVV-turvaluku ovat voineet muuttua, mikä kannattaa huomioida verkko-ostoksissa.

Jos korttisi on S-Etukortti Visa Debit tai S-Etukortti Visa Credit/Debit, on korttiisi uusimisen
yhteydessä lisätty myös lähimaksuominaisuus. Lähimaksusta kerrotaan kortin mukana tulleessa liitteessä.

 

Voit myös lukea lisää lähimaksamisesta täältä

 

Uusi korttisi on heti käyttövalmis, kunhan vain laitat allekirjoituksesi kortin taakse.

Mitä hyötyä minulle on siitä, että S-Etukortissani on LähiTapiolan logo?

Logo muistuttaa bonusyhteistyöstä. Uusissa korteissa on myös kätevä lähimaksuominaisuus (pois lukien S-Etukortti Visa Credit). Tulevaisuudessa yhteistyön kautta voidaan kehittää asiakasomistajille muitakin etuja, joista kerrotaan myöhemmin erikseen.

Asiakasomistajuuden rekisteröinnin yhteydessä minulle kerrottiin, että nykyinen S-Etukorttini uusiutuu. Uutta korttia ei ole kuitenkaan tullut?

Tarkista nykyisen korttisi voimassaoloaika. Mikäli voimassaoloaikaa on jäljellä alle kolme kuukautta, tulee uusi LähiTapiolan logolla varustettu kortti sinulle kortin erääntymiskuukautta
edeltävän kuukauden lopussa.

Mikäli taas nykyisen korttisi voimassaoloaikaa on reilusti jäljellä, etkä ole saanut uutta korttia kolmen viikon kuluessa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme puh. 010 76 5800 (mape klo 9–20, 0,0835 €/puhelu + 0,1209 €/min).