Tekstiviestejä lähetetään asiakkaille, jotka ovat asioineet asiakaspalvelumme kanssa puhelimitse. Viestit lähetetään matkapuhelinnumeroihin ja niihin vastaaminen on maksutonta.
Viesteistä saatua palautetta käytetään asiakaspalvelun kehittämiseen.
Asiointi verkossa on turvallista, kunhan pidät tunnuksesi tallessa ja käyttämäsi laitteen tietoturvan ajan tasalla.
Lue, miten voit tilata verkkopankissa Visa-laskusi edullisena e-laskuna.
S-Pankin Asiakaspalvelu aloittaa maaliskuussa asiakaskokemuksen arvioinnin tekstiviestillä. Viesteissä kysytään muun muassa suosittelisitko asiakaspalveluamme tuttavillesi ja minkä kokonaisarvosanan antaisit palvelulle. Viestin lähettäjänä näkyy numero 18266.
Tekstiviestejä lähetetään asiakkaille, jotka ovat asioineet asiakaspalvelumme kanssa puhelimitse. Viestit lähetetään matkapuhelinnumeroihin ja niihin vastaaminen on maksutonta.
Viesteistä saatua palautetta käytetään asiakaspalvelun kehittämiseen.