Textmeddelanden skickas till de kunder som har skött ärenden i vår kundtjänst per telefon. Meddelandena skickas till mobiltelefonnummer och det kostar inget att svara på dem.
Den respons vi får i meddelandena används för att utveckla kundtjänsten.
Du aktiverar enkelt webbtjänsterna och webbankskoderna utan tidsbokning på våra kundtjänstställen, till exempel i samband med shoppingturen.
Hitta det närmaste kundtjänststället
Du kan tryggt sköta ärenden på internet så länge du har dina koder i säkert förvar och ser till att den enhet du använder har de senaste säkerhetsuppdateringarna.
I mars inleder S-Bankens Kundtjänst en utvärdering av kundupplevelsen per textmeddelande. I meddelandet får du bland annat frågan om du skulle rekommendera vår kundtjänst för dina bekanta och vilket totalt betyg du ger tjänsten. Meddelandets avsändare är numret 18266.
Textmeddelanden skickas till de kunder som har skött ärenden i vår kundtjänst per telefon. Meddelandena skickas till mobiltelefonnummer och det kostar inget att svara på dem.
Den respons vi får i meddelandena används för att utveckla kundtjänsten.