Siirry suoraan sisältöön

S-Pankki toi arjen takaisin pankkiasiointiin

15.10.2012

Viisi vuotta sitten suomalaiselle pankkiareenalle astui uusi toimija nimeltä S-Pankki. Säästökassatoimintaa jatkamaan perustetun S-Pankin ykkösjuttu on alusta asti ollut tarjota S-Etukortin omistajille maksuttomat pankkipalvelut arjen raha-asioiden hoitamiseen.

 

S-Pankin kauppapankki-konsepti oli suomalaisille uusi: liitimme S-ryhmän laajaan toimipaikkaverkostoon pankkipalvelut. Haluamme olla siellä missä asiakkaamme tekevät jokapäiväiset ostoksensa, Prismoissa, Sokoksissa, S-marketeissa, Alepoissa, Saleissa ja ABC-asemilla.


Myös palveluiden maksuttomuus oli S-Pankilta uusi avaus suomalaisessa pankkimaailmassa – olemme sitä mieltä, että asiakkaiden ei pitäisi joutua maksamaan omien rahojensa käyttämisestä. Siksi Osuuskauppojen asiakasomistajat eivät maksa vuosi- tai kuukausimaksua S-Pankin käyttötilistä, maksukortista ja verkkopankista.


Päinvastoin haluamme palkita asiakkaamme palveluidemme käytöstä: asiakkaan maksaessa S-Etukortti Visalla S-ryhmän toimipaikoissa, hän saa tutun Bonuksen lisäksi puoli prosenttia maksutapaetua.


S-Pankin toiminnan lähtökohtana on asiakas. Siksi S-Pankki on tuonut pankkipalvelut maakuntiin muiden pankkien karsiessa konttoriverkostoaan. Siksi S-Pankki on tehnyt käteisen rahan nostamisen ja tallettamisen mahdolliseksi noin tuhannen S-ryhmän toimipaikan kassalla.


S-Pankin menestystarina jatkuu: tällä hetkellä sillä on yli 2,5 miljoonaa asiakasta ja S-Etukortti Visa löytyy lähes 1,1 miljoonalta suomalaiselta.


S-Pankki suhtautuu maailmaan ennakkoluulottomasti ja rohkeasti, viisivuotiaan tarmolla, ja haluaa jatkossakin olla suomalaisten kumppani arjen raha-asioissa.


Kiitämme kaikkia nykyisiä asiakkaitamme näistä vuosista ja toivotamme uudet tervetulleiksi.

 

Katso ikätovereiden onnitteluvideo S-Pankille