Siirry suoraan sisältöön
S-mobiili

Miten otan S-mobiilin käyttööni?

Lataa ensin S-mobiili puhelimesi sovelluskaupasta. Voit ladata sovelluksen joko Googlen palveluilla varustettuihin Android-puhelimiin tai Applen iPhone-puhelimiin. Huomaathan, että kaikista Huawein Android-puhelimista ei ole pääsyä Google Play -kauppaan. Näihin puhelimiin S-mobiilia ei toistaiseksi voi ladata. Jos S-mobiili ei näy puhelimesi sovelluskaupassa, tarkista sovelluskauppasi maa-asetukset ja aseta maaksi Suomi. Huomaathan, että S-mobiilia ei voi ottaa käyttöön Suomen ulkopuolella.

Tarvitset ensimmäiseen kirjautumiseen S-Pankin tai jonkin toisen pankin verkkopankkitunnukset ja sinun tulee olla asiakasomistaja tai kuulua asiakasomistajatalouteen. Jotta saat S-mobiilissa käyttöösi S-Pankin palvelut, vahvistamme käyttöönoton tekstiviestivahvistuksella. Tekstiviestivahvistus lähetetään asiakastiedoissasi olevaan tekstiviestivahvistuksen puhelinnumeroon, jonka voit lisätä omiin tietoihisi S-Pankin verkkopankissa, toisen suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksilla verkkosivuillamme tai lähimmällä S-Pankin asiakaspalvelupisteellä.

Ensimmäisen kirjautumisen yhteydessä saat käyttöösi S-mobiilin tunnistamisen, jonka avulla voit jatkossa kirjautua sormenjäljellä, itse valitsemallasi tunnusluvulla tai Face ID:llä niillä iOS-puhelimilla, joissa on kasvojentunnistustoiminto. 

S-mobiilissa voit  tarkastella tilitapahtumia ja maksaa laskuja. Näet korttisi ja voit esimerkiksi muokata korttien turvarajoja ja tarkastella luottotapahtumia. Voit myös ostaa rahastoja ja seurata rahastosäästöjäsi sekä hoitaa laina-asioita. Voit myös tarkastella muun muassa bonustietojasi, sähköisiä kassa- ja takuukuittejasi ja sinulle tarjottavia etuja. Sähköiset kuitit näet, kun olet ottanut ne käyttöön S-mobiilissa tai S-käyttäjätilillä.