Siirry suoraan sisältöön
S-mobiili

Miten otan S-mobiilin käyttööni?

Lataa ensin S-mobiili puhelimesi sovelluskaupasta. Voit ladata sen joko Googlen palveluilla varustettuihin Android-puhelimiin tai Applen iPhone-puhelimiin. Kaikista Huawein Android-puhelimista ei pääse Google Play -kauppaan, eikä näihin puhelimiin voi toistaiseksi ladata S-mobiilia. Jos S-mobiili ei näy sovelluskaupassasi, tarkista kaupan maa-asetukset ja aseta maaksi Suomi. S-mobiilia ei voi ottaa käyttöön Suomen ulkopuolella.

Tarvitset ensimmäiseen kirjautumiseen S-Pankin tai jonkin toisen pankin verkkopankkitunnukset. Lisäksi sinun tulee olla asiakasomistaja tai kuulua asiakasomistajatalouteen. S-Pankin palveluiden käyttöönotto S-mobiilissa vahvistetaan tekstiviestivahvistuksella. Voit lisätä tekstiviestivahvistuksen puhelinnumeron omiin tietoihisi S-Pankin verkkopankissa, toisen suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksilla verkkosivuillamme tai lähimmällä S-Pankin asiakaspalvelupisteellä.

Kun kirjaudut ensimmäisen kerran, saat käyttöösi S-mobiilin tunnistamisen. Sen avulla voit jatkossa kirjautua sormenjäljellä, valitsemallasi tunnusluvulla tai Face ID:llä niillä iOS-puhelimilla, joissa on kasvojentunnistustoiminto.   

S-mobiilissa voit tarkastella tili- ja luottotapahtumiasi sekä maksaa laskuja. Näet korttisi ja voit muokata niiden turvarajoja. Voit myös ostaa rahastoja, seurata säästöjäsi ja hoitaa laina-asioitasi. Voit tarkastella bonustietojasi, etujasi sekä sähköisiä kassa- ja takuukuittejasi. Sähköiset kuitit näet, kun olet ottanut ne käyttöön S-mobiilissa tai S-käyttäjätilillä.