Siirry suoraan sisältöön

Omat ostot -palvelu kertoo, mitä oikeasti ostat kaupasta – ylläty totuudesta!

S-ryhmä on julkaissut uuden Omat ostot -palvelun, jonka avulla asiakas voi tutkia, mitä ostaa, paljonko, mistä ja milloin.

"Moni uskoo ostavansa enemmän salaattia kuin suklaata, mutta datasta paljastuva totuus voi yllättää", johtaja Veli-Pekka Ääri SOK:sta kertoo. Ääri itse yllättyi, kun huomasi nikotiinipurkkaan kuluvan rahan määrän.

Omat ostot palvelussa näet nopealla silmäyksellä, mitä ostat kaupasta. Palveluun pääsee S-kanavalla.

Palvelusta näkee myös, mihin myymälöihin ostokset keskittyvät ja mihin kellonaikaan kaupassa tulee käytyä useimmin.

Paljonko kasviksia tai kotimaisia tuotteita?

"Palvelu kehittyy verkossa jatkuvasti. Työn alla on jo nyt monia asiakkaidemme toivomia uusia ominaisuuksia. Mikäli asiakas haluaa lisätä esimerkiksi kasvisten kulutusta, vähentää ostamiensa muovipussien määrää tai suosia kotimaisia tuotteita, tulemme tarjoamaan tähän jatkossa apukeinoja", Ääri lupaa.

Ostodataa visualisoiva Omat ostot on yksityiskohtaisin oman kulutuksen analysoinnin mahdollistava palvelu Suomessa.

"Palvelun avulla asiakas voi tarkastella omia ostojaan tuoteryhmien, tuotteiden, ostopaikkojen ja ajankohdan mukaan jaoteltuna ja visualisoituna", SOK:n asiakkuusjohtaja Pekka Malmirae kertoo.

Omat ostot -palvelussa voi seurata vain henkilökohtaisia ostojaan.

Alkuvaiheessa palvelu toimii vain S-kanavalla, mutta myöhemmin se liitetään osaksi S-mobiili-sovellusta.

Asiakas päättää

Asiakastiedon hyödyntämisessä asiakas on S-ryhmässä kuskin paikalla: asiakas päättää aina mihin hänen asiakas- ja ostotietojaan saa käyttää.

- Kehitämme asiakastiedoilla palveluita, jotka hyödyttävät ennen kaikkea asiakkaita itseään. Uskomme, että monelle asiakasomistajalle omien ostotietojen helppo seuranta ja hyödyntäminen arjessa voi tulevaisuudessa olla jopa Bonusta tärkeämpi syy käyttää vihreää korttia, Veli-Pekka Ääri kertoo.

Näin pääset palveluun:

    • Kirjaudu S-käyttäjätilille
    • Siirry osioon Bonus ja ostot > Omat ostot
    • Ota palvelu käyttöön tunnistautumalla verkkopankkitunnuksilla


Omat ostot -palvelulla voi seurata omalla S-Etukortilla tehtyjä ostoja S-ryhmän Prisma-, S-market-, Sale-, Alepa-sekä Kodin Terra -ketjuissa. Muiden ketjujen, kuten ABC:n, Sokoksen, Emotionin, Marks & Spencerin sekä verkkokauppojen ostokset tuodaan palveluun vaiheittain.

 

Näin saat käyttöösi S-Pankin verkkopankkitunnukset

Tutustu Omat ostot -palveluun S-käyttäjätilillä


Artikkeli on julkaistu Yhteishyvässä 2.10.2018.

Ovatko yhteystietosi ajan tasalla?

Päivitä yhteystietosi S-mobiilissa tai osoitteessa s-käyttäjätili.fi. Samalla voit antaa sähköisen markkinointiluvan ja pysyt ajan tasalla palveluistamme ja asiakasomistajaeduistamme.

Kirjaudu S-käyttäjätilille ja päivitä yhteystiedot: 

Päivitä tiedot


Asiakasomistajuus-osiossa voit päivittää markkinointiluvat: 

Päivitä markkinointiluvat