Terhi hoitaa vakuutusasiat mieluiten S-mobiilin vakuutuspalvelulla.
"Vakuutuspalvelu on näppärä lisä S-mobiiliin. Meillä sillä saralla tapahtuu paljon, koska lapsemme ovat vielä pieniä", kertoo S-mobiilin vakuutuspalvelua testannut espoolainen Terhi Lehtonen.
"Erityisesti olen käyttänyt palvelusta löytyvää TerveysHelppiä, jonka kautta asiantuntija varaa sinulle ajan lähimmälle sopivan alan lääkärille.
Se on varsinkin reissussa kätevä, kun tilanne on päällä ja ympäristö on vieras. Muutenkin tykkään hoitaa vakuutusasiani mobiilissa. Minusta on helpompi näpytellä kysymys vakuutuspalveluun kuin etsiskellä tietoa netistä tai kirjautua erikseen verkkopalveluun.
Vakuutuspalvelun luettelosta näkee myös kätevästi yhdellä silmäyksellä kaikki vakuutuksensa ja avoimet laskut, joiden eräpäiviä pystyy tarvittaessa muuttamaan. Vakuutusmaksuista kertynyt Bonus näkyy palvelussa myös euromääräisenä kuluneen vuoden ajalta. Se konkretisoi hyvin sitä, paljonko vakuutuksista saa takaisin keskittämällä asioinnin LähiTapiolaan ja S-ryhmään.
En viitsi avata töiden jälkeen tietokonetta, koska haluan olla lasteni kanssa. Sen sijaan hyödynnän työmatkoja julkisilla liikennevälineillä arjen asioiden hoitamiseen.
Tiedot LähiTapiolan vakuutuksista löytyvät S-mobiilin uudesta Vakuutukset-osiosta. Ota palvelu käyttöön hyväksymällä sen käyttöehdot S-mobiilissa.
Artikkeli on julkaistu alun perin Yhteishyvässä tammikuussa 2017.