Siirry suoraan sisältöön

Tekstiviestivahvistus

Mikä on tekstiviestivahvistus?

Käytämme tunnuslukutaukolla kirjautumisen ja maksujen vahvistamisen yhteydessä tekstiviestivahvistusta. Sen avulla vahvistat kirjautumisen koodilla, jonka saat tekstiviestinä matkapuhelimeesi. Käytämme antamaasi puhelinnumeroa vain vahvistuskoodien toimittamiseen.

Miten voin vaihtaa tekstiviestivahvistuksen puhelinnumeroa?

Voit muuttaa puhelinnumeroasi verkkopankissa kohdassa Asetukset - Vaihda tekstiviestivahvistuksen puhelinnumero. Huomaathan, että tekstiviestivahvistuksessa käytettävä puhelinnumero ei muutu, vaikka päivittäisit puhelinnumerosi esimerkiksi S-kanavalla. Numero muuttuu vain, kun se on muutettu verkkopankin valikossa Vaihda tekstiviestivahvistuksen puhelinnumero

Toimiiko tekstiviestivahvistus myös ulkomailla ja ulkomaisessa liittymässä?

Kyllä toimii. Tekstiviestivahvistus toimii samalla tavalla, kuin muutkin tekstiviestit. Viesti tulee puhelimeen, kunhan puhelin voi vastaanottaa tekstiviestejä ulkomailla. Tarvittaessa voit tiedustella lisää tekstiviestin vastaanottamisesta omalta puhelinoperaattoriltasi.

Olen ulkomailla enkä saa tekstiviestivahvistuksia. Miten toimin?
Minulla on ulkomaalainen puhelinnumero enkä saa tekstiviestivahvistuksia. Miten toimin?

Haluaisitko kirjautua ilman tekstiviestivahvistusta?

Voit kirjautua verkkopankkiin ilman tunnuslukutaulukkoa ja tekstiviestivahvistusta S-mobiilin avulla. Ota S-mobiilin tunnistaminen käyttöön