Soita meille 010 76 5800
Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa ma–pe klo 9–16 (0,0835 €/puhelu + 0,1209 €/min). Tarvitset soittaessasi aina verkkopankkitunnuksia tai S-mobiilin tunnistamista.
E-lasku korvaa paperisen laskun. Se tuo paperilaskua vastaavan laskun kätevästi suoraan verkkopankkiisi, jossa voit asettaa laskun automaattisesti maksettavaksi tai maksaa sen itse parilla klikkauksella. Kun tilaat laskusi e-laskuna, säästät aikaa, vaivaa ja luontoa.
Voit tilata laskusi e-laskuina, kun sinulla on S-Pankin verkkopankkitunnukset ja käyttötili eli S-Tili (oma tili tai laaja käyttöoikeus toisen henkilön tiliin). E-laskusopimus ja -osoite ovat henkilökohtaisia, joten e-lasku tulee vain omaan verkkopankkiisi.
Näin saat verkkopankkitunnukset
Saat e-laskun käyttöösi verkkopankin kautta niiltä laskuttajilta, jotka tarjoavat e-laskua S-Pankissa. Mikäli etsimääsi laskuttajaa ei löydy valikosta, voit tiedustella e-laskun mahdollisuutta suoraan laskuttajalta.
Tarkista ja halutessasi muokkaa e-laskusopimuksesi verkkopankissa valitsemalla Maksut > E-lasku > E-laskupalvelusopimus.
- Hyväksyessäsi laskun saat ilmoituksen, jos lasku on mahdollista muuttaa e-laskuksi.
- Voit tilata uuden e-laskun myös verkkopankissasi valitsemalla Maksut > E-laskutilaukset > Tilaa uusi e-lasku. Etsi laskuttaja listalta.
Täytä pyydetyt tiedot, tutustu ehtoihin ja vahvista tilaus.
Huomaathan, että e-laskun voimaantulo saattaa laskuttajasta riippuen viedä 6–8 viikkoa.
Voit hyväksyä saapuneen laskun itse tai valita, että lasku menee maksuun automaattisesti. Tilatessasi e-laskua voi määrittää laskulle summarajan, jonka alle jäävät laskut hyväksytään automaattisesti maksuun. Jos et aseta rajaa, tulee sinun itse hyväksyä saapuneet e-laskut verkkopankissa.
Saapuneet e-laskut arkistoituvat verkkopankkiin vähintään kahden vuoden ajaksi. Löydät laskut kohdasta Maksut > E-lasku > E-laskuarkisto.
Tilaamiesi e-laskujen sekä toistuvien maksujesi lopettaminen onnistuu helpoiten toisen pankkisi verkkopankissa. Tämän jälkeen voit syöttää laskusi maksettavaksi S-Pankin verkkopankissa.
Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa ma–pe klo 9–16 (0,0835 €/puhelu + 0,1209 €/min). Tarvitset soittaessasi aina verkkopankkitunnuksia tai S-mobiilin tunnistamista.
Noin 80 asiakaspalvelupistettämme palvelevat sinua Prismoissa, useimmissa Sokoksissa ja valikoiduissa S-marketeissa kautta maan. Olemme avoinna myös iltaisin ja lauantaisin. Voit hoitaa asiasi jonottamatta, kun varaat ajan toimipaikkaan.
Kun yhteystietosi ovat ajan tasalla, saat sähköpostiisi tietoa S-Pankin ja koko S-ryhmän uusista palveluista ja ajankohtaisista asiakasomistajaeduista heti ensimmäisten joukossa.