S-Etukortti Visa Creditin ulkoasu uudistuu

22.12.2022

S-Etukortti Visa -korttien ulkoasu uudistuu vaiheittain. Ensimmäisenä käyttöön tulee uudella ilmeellä S-Etukortti Visa Credit -luottokortti. Uudistuksen yhteydessä S-Etukortti Visa Credit -kortteihinkin tulee kätevä lähimaksuominaisuus.

Olemme käynnistäneet S-Etukortti Visa -korttien uudistuksen, joka astuu voimaan vaiheittain tulevien vuosien aikana. Ensimmäisenä uusi ilme näkyy vuoden vaihteessa S-Etukortti Visa Credit -luottokorteissa, joissa ei ole Debit-ominaisuutta. Jatkossa S-Etukortti Visa Credit -korteista löytyy uuden ilmeen lisäksi myös lähimaksuominaisuus. Kaikkien asiakkaiden kortteja ei uusita samaan aikaan, vaan ne asiakkaat, joilla jo on S-Etukortti Visa Credit -kortti, saavat uudenlaisen kortin sitä mukaa, kun kortti on aika uusia muutenkin.

Näkyvin muutos S-Etukortti Visojen uudistuksessa on korttitietojen kuten kortin omistajan nimen ja korttinumeron siirtyminen kortin etupuolelta sen taustapuolelle. Korttinumero löytyy kortin taustapuolelta vaakatasossa, mikä mahdollistaa asiakkaidemme toiveiden mukaisesti korttinumeron skannauksen sovelluksiin.

S-Pankin logo korteista poistuu, ja tilalle jää S-brändin tunnus. Eri S-Etukorttien erottelua toisistaan parannetaan tuomalla luottokorteille vihreä reuna sekä kortin etupuolelle korttityypin nimi – Credit, Debit tai Credit/Debit. Koska ostokset hyväksytään nykyään joko tunnusluvulla tai käyttämällä lähimaksua allekirjoitusten sijaan, ei uudistettuja kortteja enää tarvitse allekirjoittaa.

S-Etukortti Visojen ulkoasun muutos on osa laajempaa S-Pankin brändiuudistusta, jossa S-Pankki-brändi lähentyy uudistettua S-brändiä.

Tiesithän, että S-Etukortti Visalla voit maksaa ostoksesi niin kotimaassa, ulkomailla kuin turvallisesti verkossa. Maksaessasi S‑ryhmän ostokset S‑Etukortti Visalla kerrytät jopa 5 prosenttia Bonusta ja 0,5 prosenttia maksutapaetua, eli oikeaa rahaa takaisin ostoistasi. Jopa joka kymmenes suomalaisella pankkikortilla tehty ostos maksetaan S-Etukortti Visalla.

Voit hakea S-Etukortti Visaa nyt helposti myös S-mobiilissa! Lue lisää