S-Pankilla on Suomessa toimivien finanssialan yhtiöiden arvostetuin brändi, selviää Taloustutkimuksen ja Markkinointi & Mainonta -lehden (21.8.2020) tutkimuksesta.
S-Pankki sijoittui tutkimuksessa sijalle 45. S-Pankki oli arvostetuin finanssialan brändi Suomessa myös vuosi sitten, jolloin S-Pankki löytyi arvostetuimpien brändien listalta sijalta 47.
"Asiakkaidemme arvostus työtämme kohtaan vetää nöyräksi. Kiitos luottamuksestanne! Lupaan, että jatkamme myös tänä vuonna ponnisteluitamme sen eteen, että jokaiselle olisi mahdollisuus rahakkaampaan huomiseen", kommentoi S-Pankin toimitusjohtaja Pekka Ylihurula.
S-Pankki pärjäsi finanssibrändeistä parhaiten myös tammikuussa julkaistussa, tutkimusyhtiö YouGovin tekemässä BrandIndex-kyselytutkimuksessa. Sen mukaan suomalaiset "pöhisivät" vuonna 2019 kotimaisista finanssibrändeistä positiivisimmin S-Pankista.
Taloustutkimuksen ja Markkinointi & Mainonta -lehden Brändien arvostus 2020 -tutkimuksessa selvitettiin 534 brändin arvostus suomalaisten keskuudessa. Tutkimukseen vastasi noin 6 000 henkilöä, ja se toteutettiin kesä-heinäkuussa 2020.
Lisätietoja tutkimuksesta:
Taloustutkimus: Brändien arvostus 2020
Markkinointi & Mainonta: Tässä ovat Suomen 200 arvostetuinta brändiä –kotimaiset juhlivat jälleen