S-Pankissa sinä valitset – pankkipalvelut 0 euroa

17.8.2020

Harva suomalainen tietää, kuinka paljon pankkipalveluistaan maksaa. Me S-Pankissa pyrimme ratkaisemaan ongelman tekemällä hinnoittelusta mahdollisimman reilua ja helppoa: tarjoamme tärkeimmät pankkipalvelut eli tilin, pankkikortin, verkkopankin ja mobiilipankin maksutta kaikille asiakasomistajille. Voit itse valita sinulle parhaiten sopivan kanavan, hinta on aina sama.

S-Pankki tarjoaa tärkeimmät peruspankkipalvelut eli tilin, pankkikortin, pankkitunnukset sekä S-mobiilin pankkipalvelut maksutta kaikille S-ryhmän osuuskauppojen asiakasomistajille sekä heidän perheenjäsenilleen.

Pankkien palvelumaksujen vertailu kannattaa, sillä pankkia vaihtamalla voi vuodessa säästää jopa satoja euroja.

Vertailun helpottamiseksi S-Pankin verkkosivuilta löytyy hyötylaskuri, jonka avulla voit vertailla pankkiasiakkuuden hintaa S-Pankissa ja muissa pankeissa. Pankkimaksujen lisäksi laskuri ottaa huomioon myös S-ryhmän edut sekä vakuutusasiat.

Tiesitkö myös, että S-Pankilla on ylivoimaisesti tyytyväisimmät asiakkaat? Taloustutkimus selvitti luottovertailualusta Sortter Oy:n toimeksiannosta suomalaisten tyytyväisyyttä pankkien ja rahoituslaitosten palveluihin. Tutkimuksen mukaan S-Pankin asiakkaat ovat ylivoimaisesti tyytyväisimpiä omaan pankkiinsa.

S-Pankin asiakkaaksi ryhtyminen on helppoa. Näin se onnistuu:

1. Jos sinulla on vihreä S-Etukortti, niin olet jo S-Pankin asiakas. S-Etukortin käytöstä kertyvä Bonus maksetaan S-Pankin tilille. Seuraa Bonusta S-mobiilissa. Lue lisää S-mobiilista täällä.
  2. Jos olet unohtanut verkkopankkitunnuksesi tai S-Etukortti Visasi tunnusluvun, voit uusia tunnukset lähimmässä asiakaspalvelupisteessä.
  3. Siirrä palkkasi S-Pankkiin verkkopankin palkansiirtopalvelussamme.

Siirrä palkka

Pankinvaihtajan muistilista

Voit siirtää palkan S-Pankkiin myös lähimmässä asiakaspalvelupisteessämme. Katso lähin toimipaikka täältä.

Lue lisää S-Pankin palveluista ja eduista